Heb geen toestel van jullie , hoe kan dan 1 euro op mijn rekening staan
icon
Beste antwoord door Jill 2 november 2018, 08:55
Hi bbrandwagt, ik zie dat je een abonnement hebt afgesloten bij ons via de MediaMarkt met toestel. Als je een toestel via MediaMarkt hebt dan betaal je het toestel krediet via de Ben factuur.
Hi bbrandwagt, ik zie dat je een abonnement hebt afgesloten bij ons via de MediaMarkt met toestel. Als je een toestel via MediaMarkt hebt dan betaal je het toestel krediet via de Ben factuur.
Dan kun je het best contact opnemen met de MediaMarkt waar je het abonnement hebt afgesloten. Er is dan een fout gemaakt met het contract. Zij kunnen dit voor je oplossen.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. Ik stuur een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.