Beantwoord

Toestel afbetaling

  • 28 February 2019
  • 5 reacties
  • 919 keer bekeken

Hallo, ik ben erg tevreden over jullie :)
maar mijn vraag is zouden jullie willen kijken of ik mijn toestel eerder kan aflossen en wat er nog staat?

vrg , Hiske de vries
icon

Beste antwoord door Romy 28 February 2019, 14:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Hiske. Ik heb dit voor je nagekeken. Jouw totale krediet wat op dit moment nog openstaat is 85,30 euro. Je betaalt dit maandelijks af tot augustus dit jaar. Je kan er eventueel voor kiezen om dit vroegtijdig in één keer af te betalen. Ik kan dit voor je aanvragen. Dit zal minimaal 10 werkdagen in beslag nemen. Zou je dit willen?
Heel graag,
Ik zou ook graag mijn toestel versneld willen afbetalen. Ik ben verder zeer tevreden over Ben en ik ben niet van plan op te stappen. Maar het toestel wil ik graag afbetalen.
Reputatie 5
Badge +9
Heel graag,

Hi! Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Reputatie 5
Badge +9
Ik zou ook graag mijn toestel versneld willen afbetalen. Ik ben verder zeer tevreden over Ben en ik ben niet van plan op te stappen. Maar het toestel wil ik graag afbetalen.

Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar jouw toestelcontract heeft geen waarde boven de 250,- euro. Hierdoor kun je jouw toestel niet vervroegd aflossen. Sorry hiervoor.

Reageer