Toestel afkopen

• 20 maart 2018
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

Donderdagochtend gebeld om mijn telefoon af te kopen. De medewerker had blijkbaar mijn hele abonnement beëindigd. Dezelfde middag weer gebeld en het nummer zou teruggehaald worden.
Nu is het dinsdagmiddag en nog steeds is mijn simkaart geblokkeerd. Weer gebeld vanochtend en werd er gezegd dat de hij het weer zou moeten doen d.m.v. opnieuw opstarten en simkaart opnieuw in de telefoon doen. Telefoon deed het nog steeds niet en weer gebeld. Nu zij een andere medewerker dat er eerst 395 euro moest worden betaald voordat de simkaart weer wordt geactiveerd! Vanmiddag 400 euro betaald en hoop dat het hiermee is opgelost. Ik wil heel graag weer gebruik maken van mijn telefoon, ben al 5 dagen niet bereikbaa door jullie fout. Dit heeft spoed, wil graag een bewijs dat ik geen toestelkrediet heb ivm BKR registratie en afsluiten van mijn hypotheek!

Dit topic is gesloten

5 reacties

Dat is heftig als ik het goed begrijp
Ik krijg een mail dat er is gereageerd, en dan zie ik hier niks staan ?
Ik krijg een mail dat er is gereageerd, en dan zie ik hier niks staan ?

Ik heb gereageerd
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Roxanne! Jeetje wat onwijs nare situatie, dit had natuurlijk nooit zo mogen lopen. Ik kan me goed voorstellen dat jouw geduld helemaal op is en dat je dit per direct opgelost wil zien hebben. Dit is echter niet iets wat ik via het forum voor je in orde kan brengen, dit omdat jij via social media ook al in contact bent met mijn collega's. Om de communicatie overzichtelijk te houden sluit ik jouw topic af en wil ik je vragen om het contact zoveel mogelijk tot 1 kanaal te beperken.