Beantwoord

Toestelbehoud na tweejarig abonnement

• 26 juni 2018
  • 5 reacties
  • 78 keer bekeken

Beste, mijn abonnement loopt binnenkort af. Is het toestel dan automatisch van mij en kan ik dus een sim only abonnement nemen?

Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Gr. Remco
icon

Beste antwoord door Wietske 26 juni 2018, 14:07

Hoi rkgverhoeven,

Geen zorgen, na 24 maanden is jouw toestel volledig afbetaald. Dan is het toestel echt helemaal van jou 😃 Na de vaste periode van 24 maanden gaat het abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar sim only abonnement. Je kunt er dan altijd weer voor kiezen om jouw abonnement bij ons te verlengen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Bij een verlenging hoef je uiteraard geen aansluitkosten te betalen.
Reputatie 5
Badge +12
Hoi rkgverhoeven,

Geen zorgen, na 24 maanden is jouw toestel volledig afbetaald. Dan is het toestel echt helemaal van jou 😃 Na de vaste periode van 24 maanden gaat het abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar sim only abonnement. Je kunt er dan altijd weer voor kiezen om jouw abonnement bij ons te verlengen.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! Je kunt kiezen uit het gehele sim only aanbod op onze website https://www.ben.nl/sim-only. Daarbij bieden we een looptijd aan van 24 maanden of van 1 maand. Genoeg keuze dus 🙂
Hoi Wietske,

Bedankt voor je antwoord. Uit welke sim only abonnementen heb ik de keuze? En welke looptijden hebben deze?

Alvast bedankt voor je terugkoppeling.

Groeten Remco
Bedankt voor het berichtje terug. Ik zie dat er aansluitkosten a 14,95 worden gerekend. Deze zullen neem ik aan bij een verlenging niet in rekening gebracht worden? Groetjes Remco

Reageer