Beantwoord

Toestelkrediet aflossen

• 11 december 2018
  • 5 reacties
  • 510 keer bekeken

Ik wil mijn toestelkrediet aflossen. Hoe kan ik dit z.s.m. doen? Kan dit zoals bij T-mobile ook met Ideal?
Wat is de makkelijkste manier om met jullie in contact te komen? Na heel lang hebben gezocht deze manier gevonden maar niet ideaal.
icon

Beste antwoord door Romy 12 december 2018, 14:33

Hi Carina. Je kan jouw toestel enkel afkopen wanneer het huidige toestelkrediet boven de 250,00 euro uitkomt. Jouw afkoop is rond de 100,00 euro waardoor je hier niet voor in aanmerking komt. Sorry hiervoor. Overigens kun je contact met ons opnemen via telefonische klantenservice, facebook, twitter, youtube, instagram, chat en contactformulier. Deze informatie vind je hier!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Carina. Je kan jouw toestel enkel afkopen wanneer het huidige toestelkrediet boven de 250,00 euro uitkomt. Jouw afkoop is rond de 100,00 euro waardoor je hier niet voor in aanmerking komt. Sorry hiervoor. Overigens kun je contact met ons opnemen via telefonische klantenservice, facebook, twitter, youtube, instagram, chat en contactformulier. Deze informatie vind je hier!
Goedemiddag wij hebben onlangstoestel krediet van 2 telefoons afgelost echter blijven jullie nu toch de bedragen van de toestellen afschrijven ?? Zou hier iemand op kunnen antwoorden of rechtstreeks met mij mailen ?
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit even voor je nagekeken. Ik zie hier dat er een toestelkrediet is afbetaald voor één toestel. Klopt dit?
Beste Romy ,

het gaat om 2 telefoons een iPhone 6s en een 5 C maar wil hier openbaar niet teveel informatie over schrijven je kunt mijn prive mailadres in jullie systeem zien evt via die weg meer info 👍🏼
Reputatie 5
Badge +6
Dat kan ik me voorstellen, misschien is het een idee om ons een privé bericht via Facebook te sturen, of even te bellen met de klantenservice.

Reageer