Beantwoord

Abo's

  • 17 January 2019
  • 2 reacties
  • 359 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb voor Mijn kids 2 abonnementen bij jullie. Betaal per kind €29.50 pm.
De 4G werkt niet, en mn dochter kan alleen bellen als ze wifi heeft.
Graag zou ik contact willen om dit op te lossen.
Tevens doe ik betalingen maar krijg ik steeds mail over achterstand.
Het is mij niet duidelijk hoe of wat.
Mvg CV van Rooijen
icon

Beste antwoord door Romy 18 January 2019, 12:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik kijk dit graag even voor je na. Kun je mij in een privé bericht het telefoonnummer, postcode+huisnummer en de geboortedatum versturen?
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb dit even voor je nagekeken. Er staat nog een bedrag open van september op het telefoonnummer dat eindigd op 29. Na meerdere betalingsverzoeken en sms'jes naar het betreffende telefoonnummer is jouw abonnement hierdoor beeindigd. Dit is dan ook de reden dat er geen verbinding meer mogelijk is. Ik wil je adviseren om de e-mails erbij te pakken voor verdere informatie.

Reageer