Beantwoord

Bedrag van factuur klopt niet

  • 27 December 2021
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?

Dat klopt niet.

icon

Beste antwoord door Shaira 31 December 2021, 14:01

Bekijk origineel

7 reacties

??

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag @rainbowisland! Wist je dat Ben altijd achteraf factureert? Dus als de wijziging in december is ingegaan, zal je in januari het nieuwe maandbedrag betalen. Is je vraag hiermee beantwoord?

Nee, ik heb mijn abonnement eerder veranderd en zie geen verschil in mijn factuur.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

 done..

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Reputatie 2
Badge +1

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Reageer