Beantwoord

geld terug

  • 5 February 2019
  • 2 reacties
  • 477 keer bekeken

ik reageer graag op uw mail met aanbod voor teruggave kosten:
copie: Hallo Ingrid,
Hartelijk dank voor jouw bericht. Wat vervelend dat er extra kosten zijn ontstaan op jouw abonnement.
Ik zie dat dit inderdaad komt door een gesprek naar het nummer 09090818. Dit gesprek is door jouw simkaart geregistreerd en heeft daadwerkelijk plaatsgevonden.
Op jouw verzoek heb ik 0909 en 0906 nummers afgesloten. Deze kunnen vanaf nu niet meer gebeld worden.
De kosten die op de factuur staan zijn helaas terecht. Ik kan mij echter voorstellen dat dit nummer onbewust is gebeld en dat omdat je nu geconfronteerd wordt met hoge extra kosten wil ik je toch tegemoet komen.
Ik kan niet alle kosten compenseren maar ik stel voor om je de helft van de kosten te compenseren door een extra korting te plaatsen op de factuur die in februari verschijnt. Dat is een korting van €25.
Ga je hier mee akkoord dan hoor ik dit graag. Ik kan de compensatie dan voor je in orde maken.
Heb je verder nog vragen dan hoor ik dit ook graag.
Voor nu wens ik je een fijne dag toe!

Mijn reactie: Graag kom ik aanmerking voor de korting. Aangezien mijn maandabonnement 12,00 is, zou ik u willen verzoeken om 2 maanden betaling te compenseren.
Dank voor uw coulance!

Ingrid
icon

Beste antwoord door Romy 6 February 2019, 11:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit voor je in orde gemaakt, je zal dit terug zien op de factuur. Ik wens je een fijne dag toe.
Reputatie 6
Badge +3
Netjes van BEN👍

Reageer