Beantwoord

Ik ontvang smsjes van verschillende telefoonnummers

  • 28 September 2022
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Hoi!

 

Ik zit een beetje in een rare situatie en ik hoop dat iemand misschien weet wat er aan de hand is.

Mijn vriend woont in Denemarken en appt mij dan ook met een Deens nummer. Als hij mij een smsje stuurt krijg ik dit smsje echter van zowel hem als van een onbekend buitenlands nummer. Dus als hij bijv. 5 smsjes naar mij stuurt, krijg ik die van zowel hem als van een onbekend buitenlands telefoonnummer. Elke keer als hij mij iets stuurt is dit een ander telefoonnummer.

Andere mensen die hij een sms stuurt hebben dit probleem niet, vandaar dat ik denk dat het aan mij ligt. 

 

Ben ik gehackt? of heeft dit te maken met het feit dat hij mij vanaf een Deens telefoonnummer appt? of dat hij een Apple heeft en ik een Samsung? ik heb echt geen flauw idee, hopelijk weet iemand het antwoord😅.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Sarita 29 September 2022, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hoi @Noa Evers, het is inderdaad erg vreemd dat de SMS-jes dubbel verstuurd worden, maar ik denk niet dat je gehackt bent. Het lijkt erop dat er iets op het netwerk niet soepel verloopt wat maakt dat dit gebeurt. Wat je nu het beste kan doen is de dekkingskaart hier invullen en daarbij een aantal recente voorbeelden doorgeven. Mijn technische afdeling kan dan op het netwerk onderzoeken wat de oorzaak is en dan zal er ongetwijfeld een oplossing voor zijn 😃

Reageer