Bel kosten buiten bundel

  • 8 July 2019
  • 8 reacties
  • 794 keer bekeken

Van vrijdag op zaterdag is er 23 euro bij mijn rekening op gekomen terwijl ik helemaal niet gebeld heb en kan het niet niet terug vinden hoe kan dat ?
Gr ruben van dijk

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie geen buiten de bundel kosten terug. Waar heb je deze gezien?
In de ben app ik schijn 76 minuten gebeld te hebben midden in de nacht
Reputatie 5
Badge +9
Heb je daar een screenshot van?
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt! Ik heb jouw bericht verwijderd zodat de 06 nummers niet blijven rond slingeren op onze website 😁 Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie het nu ook terug. Je hebt een bundel van 100 min/SMS en daar ben je al overheen. Je bent dus buiten de bundel aan het bellen. Hier komen de kosten uit voort. Je hebt daar ook vijf informatie SMS'jes over ontvangen. Heb je deze voorbij zien komen?
Ja die heb ik gekregen dus ik krijg niks terug ?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ik heb de afbeeldingen verwijderd omdat hier mobiele nummers in vermeld staan. Ik wil je vriendelijk vragen om geen afbeeldingen te plaatsen waar mobiele nummers op staan. De kosten krijg je helaas niet terug.
Oké jammer maar dan weet ik genoeg het is niet mijn schuld ga ik zeker niet verlengen bij jullie
Reputatie 5
Badge +6
Wat jammer dat je ons hierdoor wilt verlaten maar je bent uiteraard vrij om te gaan. Ik adviseer je om de factuur af te wachten. Daarin wordt alles specifiek vermeld. De kosten die dan op je factuur worden getoond zullen wij vanuit de masten ontvangen. Als je zou willen, kunnen we nogmaals de kosten bekijken zodra de factuur inzichtelijk is.

Reageer