Beantwoord

Extra Verbruik

• 12 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 324 keer bekeken

Hoi, Ik heb sinds 1 maand een bundel met onbeperkt bellen en sms. Nu krijg ik net een bericht van Ben dat ik 20 euro buiten mijn bundel zit. Hoe kan dat dan, mijn mbs zijn ook nog lang niet op en ben niet in het buitenland geweest
icon

Beste antwoord door Wietske 13 augustus 2018, 13:00

Logisch dat je graag wil weten waar deze buitenbundelkosten vandaan komen, Bjorn! In de lopende maand kan ik nog niet precies zien wat de oorzaak is van de ontstane kosten. Heb je wellicht naar het buitenland of naar betaalde servicenummers gebeld? Dit valt namelijk niet binnen je bundel en kan de extra kosten verklaren.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Logisch dat je graag wil weten waar deze buitenbundelkosten vandaan komen, Bjorn! In de lopende maand kan ik nog niet precies zien wat de oorzaak is van de ontstane kosten. Heb je wellicht naar het buitenland of naar betaalde servicenummers gebeld? Dit valt namelijk niet binnen je bundel en kan de extra kosten verklaren.
Nee, heb niet naar buitenland gebeld en ook geen servicenummers. Kreeg alleen wel vorige week bericht dat ik in Belgie was terwijl ik gewoon thuis was die nacht.
Reputatie 5
Badge +7
Dan kan ik je op dit moment helaas nog niet vertellen waar de kosten vandaan komen. Zodra de factuur online is wordt dit wel zichtbaar.
Zo heb het factuur binnen en nu staat er 45 euro aan videotelefonie.
Voor zover ik weet heb ik alleen gevideobeld met Whatsapp dus ik zou alsnog graag willen weten waar deze extra kosten vandaan komen want 66 euro vind ik heel veel als student om te betalen aangezien ik niet weet waarom er videotelefonie staat
Reputatie 5
Badge +7
Hi Bjorn, ik wil graag met je meekijken naar de factuur. In verband met de nieuwe privacy wetgeving heb ik hiervoor wel jouw toestemming nodig. Als je mij jouw toestemming geeft dan pak ik de factuur erbij.
Jazeker mag u kijken. Graag zelfs. Als we het daarma kunnen oplossen
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor de toestemming, Bjorn! Ik heb je factuur bekeken en ik zie dat je op meerdere dagen (12, 17, 18 en 19 augustust) met één nummer aan het videobellen bent geweest. Waarschijnlijk heb je deze optie per ongeluk aangelikt toen je aan het bellen was.
Kan ik dat ook ergens zien? Want ik heb mijn belgeschiedenis al 3x bekeken maar overal staat dat ik gewoon via Whatsapp hebt gevideobeld.

En dan nog iets, dus ik betaal voor onbeperkt bellen en sms maar daar hoort videobellen niet bij?
Reputatie 5
Badge +12
Dit kan je terugzien als oproep in jouw oproepenlijst. Achter de oproep staat dan een icoontje van een camera. Videotelefonie is een premiumdienst, net zoals het verzenden van een mms-bericht. Vandaar dat je een toeslag hiervoor betaalt.
Ja dat heb ik al gecheckt, maar overal is het overgegaan op Whatsapp. Maar staat er ergens dat videobellen niet inbegrepen is. Want ik snap het niet meer. Maar ja, geld is toch al van me rekening af dusja.
Reputatie 5
Badge +12
Meer informatie over videotelefonie lees je hier. En hier vind je de prijslijst met de tarieven terug voor videotelefonie.

Reageer