Beantwoord

Hoge onverwachte kosten

  • 25 December 2020
  • 2 reacties
  • 985 keer bekeken

Hey, ik krijg net ‘n mail dat ik 60eu buiten m’n bundel zit. Ik heb geen idee waar dit van is, want m’n data is nog niet op in de app, en m’n belminuten wel, maar daar ben ik niet zó ver overheen dat dit 60euro zou kosten. Ik krijg hier nu pas een mail over dus ik had geen idee. Ik kan alleen maar bellen naar de klantenservice maar ik heb dus geen belminuten. Voor de rest kan ik chatten maar die zijn alleen ma t/m vr beschikbaar, en een formulier invullen blijkt 5 werkdagen te duren. Ik ben nogal bang dat ik nog verder over m’n bundel heen ga zonder ik weet hoe, en dan blokkeren ze m’n simkaart. Heeft iemand enig idee waar deze extra kosten vandaan komen en hoe ik zonder te bellen wel zsm in contact kan komen met Ben? 

Groetjes Noor

icon

Beste antwoord door Jolijn 18 January 2021, 15:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Noor! Wat vreemd dat je buiten de bundel kosten krijgt, zonder hier iets van af te weten. Ik wil dit graag voor je nakijken maar je bent niet ingelogd in jouw Ben account. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @noortje97!

Ik zie dat wij geen bericht meer van jou hebben ontvangen hierover. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal reactie hebt ontvangen. Mocht je toch nog vragen hebben over je verbruik, staat onze inbox nog voor je open! Voor nu zal ik deze reactie als antwoord aanvinken op jouw topic. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer