Beantwoord

Mb kloppen niet!

• 20 juli 2018
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Als ik op mijn ben app kijk dan zie ik dat mijn mb schommelt van hoog naar laag. Het gevolg nu id dat ik weinig mb heb wat niet klopt. Dit is mij vaker opgevallen, ik wil hebben waar ik recht op heb. Het zou ben sieren als ze niet spelen met andermans mb. Graag aandacht voor deze klacht !
icon

Beste antwoord door Jill 20 juli 2018, 15:30

Hi, wat vervelend dat je denkt dat je bij ons niet elke maand de MB's krijgt waar je recht op hebt. Ik kan je verzekeren dat je elke maand het aantal MB's krijgt dat je in de bundel hebt zitten. Als je op de Ben app/pagina het vermoeden hebt dat daar niet het juiste aantal staan. Dan kan het zijn dat de weergaven niet up to date is. Je kunt ze in de app verversen door het scherm naar beneden te trekken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi, wat vervelend dat je denkt dat je bij ons niet elke maand de MB's krijgt waar je recht op hebt. Ik kan je verzekeren dat je elke maand het aantal MB's krijgt dat je in de bundel hebt zitten. Als je op de Ben app/pagina het vermoeden hebt dat daar niet het juiste aantal staan. Dan kan het zijn dat de weergaven niet up to date is. Je kunt ze in de app verversen door het scherm naar beneden te trekken.

Reageer