Beantwoord

per ongeluk ruim over databundel

  • 31 August 2020
  • 2 reacties
  • 860 keer bekeken

Hallo,

 

Lang verhaal kort, ik ben nogal dom geweest en ben ruim over mijn bundel gegaan.

Ik heb 's nachts youtubefilmpjes lopen kijken en ben toen in slaap gevallen. Helaas heeft mijn mobieltje ergens gedurende de nacht besloten om van de WiFi over te schakelen op mijn data. Hierdoor ben ik ruim over mijn bundel heen gegaan. Ik kijk nu aan tegen een rekening van bijna 50 euro extra voor internet buiten de bundel.

Dit is natuurlijk heel erg mijn eigen fout. Ik wilde echter vragen of Ben voor deze een keer coulance wil tonen. Ik heb al meerdere jaren een abonnement bij jullie.

Met vriendelijke groet,

Brommmert

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 September 2020, 08:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Brommert123!

Helaas hebben we geen reactie meer van je mogen ontvangen via een privébericht. Ik ga er daarom van uit dat dit inmiddels voor je is opgelost. Ik zal dit daarom voor nu als beste antwoord aangeven. Mocht je toch nog vragen hebben over de kosten, staat onze inbox voor je open!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Brommert, 

Ah dat is niet zo leuk. Goed dat je even contact hebt opgenomen. Ik kijk meteen met je mee. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Reageer