Beantwoord

totaal verbruikte minuten per maand

  • 24 June 2019
  • 3 reacties
  • 720 keer bekeken

Hoi, ik kan mijn verbruik van internet en bellen netjes terugzien op de facturen, maar ik krijg geen overzicht van het totaal aantal verbruikte minuten per maand, terwijl ik dat graag zou krijgen. De totale MB’s worden wel gegeven. Kan ik een overzicht krijgen van mijn gebruikte belminuten per maand van de afgelopen 18 maanden? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Merve 25 June 2019, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Normaliter doen we dat niet! Maar om je blij te maken heb ik een berekening voor je gemaakt. In mei heb je ongeveer 175 minuten, in april 220 minuten en in maart 270 minuten verbruikt. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben sta ik voor je klaar.
Hoi, ik zag dat op een andere vraag wel geantwoord werd Met het aantal minuten wat diegene per maand had van de afgelopen 3 maanden. Omdat ik onbeperkt bellen heb krijg ik niet te zien hoeveel minuten ik heb gebruikt rond het einde van de maand. Zou je mij in ieder geval van de afgelopen 3 maanden kunnen laten weten hoeveel minuten ik had?
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Ben kiest er voor om belminuten niet in zijn totaal te vermelden in de factuur. Hier is wel veel vraag naar waardoor Ben dit wellicht in de toekomst wel zal vermelden. Op dit moment is dit helaas niet mogelijk. Je kunt zelf een berekening maken of je kunt de laatste dag van de maand in de Ben app of de Ik Ben pagina bekijken hoeveel minuten/sms'en je hebt verbruikt. Ik wens je een hele fijne dag.

Reageer