[Info] Waarom klopt mijn verbruiksstatus niet?

  • 17 April 2019
  • 0 reacties
  • 1100 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Het zou in praktijk niet voor moeten komen dat je verbruiksstatus niet klopt. Dit komt ik deze constant ververs. Zodra je bijvoorbeeld een gesprek hebt gevoerd, dan wordt de verbruiksstatus na het gesprek direct bijgewerkt. Zo weet je altijd hoeveel minuten, MB’s en sms’jes je nog over hebt.

 

Verder is het goed om te weten dat:

· Belminuten naar boven worden afgerond. Voer je een gesprek van 1 minuut en 50 seconden, dan gaan er twee minuten van je verbruik af.

· Als je iemand belt en je direct wordt doorgeschakeld naar de voicemail en je verbreekt op dat moment de verbinding, dan gaat er 1 minuut van je verbruik af.

· Een sms bericht bestaat uit 160 tekens. Als je bericht uit 160 tot 320 tekens bestaat, dan wordt dit gezien als 2 verstuurde sms-berichten.

· Dat er op de achtergrond ook data wordt verbruikt op je mobiele telefoon. Hoeveel en hoe vaak dat is, hangt volledig af van hoe je je toestel hebt ingesteld.

 

Buiten de bundelkosten

Wanneer je verbruik buiten de bundel hebt dan wordt dit ook getoond in Ik Ben en de Ben app. Wil je weten waar die kosten precies vandaag komen? Klik dan in de verbruiksstatus op het buiten de bundel bedrag. Op de pagina die verschijnt kun je zien waar de buiten de bundel kosten vandaan komen.

 

Waardoor ontstaan buiten de bundel kosten?

Er kunnen verschillende redenen zijn voor buiten de bundel kosten zoals: internationaal bellen, verbruik in het buitenland, verbruik wanneer bel/sms/data bundel op is, sms diensten, service nummers en beeldbellen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer