Beantwoord

Bel minuten

• 30 december 2018
  • 1 reactie
  • 458 keer bekeken

Hallo Ben, ik heb vaak veel problemen met het aantal belminuten.
Nou heb ik net naar me factuur gekeken en staan er ook nummers bij die ik niet ken en als ik ze intyp bij mijn contacten zijn ze niet herkenbaar.
ik heb het idee dat er iets mis gaat met mijn bel minuten want ik bel niet heel vaak en ga er nooit overheen. En er staan 3/4 nummers bij die niet bekend voorkomen.
met vriendelijke groet,
Nikki Stolk
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 12:37

Hi. Ik heb in jouw titel het woord fraude verwijderd omdat dit niet van toepassing is. Verder wordt het verbruik enkel geregristreerd van de simkaart. Wij hebben hier verder geen invloed op, maar jouw simkaart wel. Misschien kun je de nummers die je niet herkent nog eens bellen of opzoeken via google om erachter te komen waar deze nummers van zijn. Heb je nog andere vragen?
Ik wens je alvast een fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi. Ik heb in jouw titel het woord fraude verwijderd omdat dit niet van toepassing is. Verder wordt het verbruik enkel geregristreerd van de simkaart. Wij hebben hier verder geen invloed op, maar jouw simkaart wel. Misschien kun je de nummers die je niet herkent nog eens bellen of opzoeken via google om erachter te komen waar deze nummers van zijn. Heb je nog andere vragen?
Ik wens je alvast een fijn weekend!

Reageer