Beantwoord

Buiten bundel kosten inzien in de lopende maand

  • 10 May 2018
  • 3 reacties
  • 945 keer bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb onverwachtse kosten voor buiten mijn bundel terwijl ik geen MMS heb gestuurd of gebeld heb naar een buitenlands of informatie nummer etc. En ik ben ook nog lang niet over mijn bundel heen. Waar komen deze kosten dan vandaan?
M.V.G. Jeffrey Pelzer
icon

Beste antwoord door Rox 11 May 2018, 09:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Jeffrey! Buiten de bundel kosten zijn nooit een leuke verrassing! Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag wil weten waar deze kosten vandaan komen. Helaas kan ik net als jij de specificatie van de gemaakte kosten pas inzien als de factuur is verschenen. Tijdens de lopende maand kunnen wij op de klantenservice ook alleen de belstatus inzien zoals jij op IkBen. Het is dus even afwachten tot de factuur is opgemaakt. Mocht je na het bekijken van de factuur nog een vraag hebben stel deze dan gerust in dit topic, ik beantwoord hem graag.
gaat ben nog iets verbeteren aan deze situatie (dat je lopende kosten pas erg laat ziet)?

bij andere providers is het gebruikelijk dat je die realtime of met een vertraging van maximaal een paar dagen kan inzien.
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Goede tip! We zijn hier inderdaad mee bezig. Ik kan je alleen nog niet vertellen wanneer dit gelanceerd zal worden. 🙂

Reageer