Beantwoord

Databundel verhogen en je zou direct gebruik kunnen maken van de mb's!

• 25 maart 2019
  • 1 reactie
  • 347 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Zo zou je kunnen voorkomen dat je zonder internet binnen je bundel komt te zitten, maar enkel bij verhogen zou de wijziging meteen van kracht zijn i. P. V. De eerstvolgende maand. Bij mij dus niet! Ik ben van 6500mb naar10000mb gegaan. wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Romy 26 maart 2019, 10:24

Hi! Leuk dat je hebt gekozen voor een bundelwijziging. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je bundelwijziging gaat bij verhoging inderdaad meteen in. Echter ben jij van onbeperkt min/sms naar 300 min/sms gegaan. Hierdoor zal jouw wijziging pas de eerste van de volgende maand in gaan. Ik kan eventueel de bundelwijziging voor je annuleren en een nieuwe doorvoeren met enkel verhogingen. Dit zal wel effect hebben op jouw maandbedrag. Laat me even weten of ik iets voor je kan doen. Een fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Leuk dat je hebt gekozen voor een bundelwijziging. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je bundelwijziging gaat bij verhoging inderdaad meteen in. Echter ben jij van onbeperkt min/sms naar 300 min/sms gegaan. Hierdoor zal jouw wijziging pas de eerste van de volgende maand in gaan. Ik kan eventueel de bundelwijziging voor je annuleren en een nieuwe doorvoeren met enkel verhogingen. Dit zal wel effect hebben op jouw maandbedrag. Laat me even weten of ik iets voor je kan doen. Een fijne dag!

Reageer