Beantwoord

Dataverbruik gaat erg snel met hotspot

• 12 juni 2018
  • 5 reacties
  • 323 keer bekeken

Ik heb net 2000 MB's gekoch,daarvan heb ik ik 1 uur dik 700 van verbruikt.Even gebruik gemaakt van hotspot.Ik ben in Spanje...hoe kan ik nu zoveel MB,s gebruikt hebben.Volgens mij heb ik niets gedownload.Kunt u mij vertellen,hoe dit kan...de MB's vliegen me door de vingers....
icon

Beste antwoord door Johrick 13 juni 2018, 01:42

Hi A.tuinder,

Heb jij automatisch sychronisatie aanstaan? Dit kan namelijk vele mb's kosten! Check je app instellingen even 😉

En geniet van je vakantie in Spanje! #Benjaloers
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi A.tuinder,

Heb jij automatisch sychronisatie aanstaan? Dit kan namelijk vele mb's kosten! Check je app instellingen even 😉

En geniet van je vakantie in Spanje! #Benjaloers
Reputatie 6
Badge +4
@ a.tuinder

Je hebt je telefoon als hotspot gebruikt zeg je maar welk toestel (pc of iets anders) heb je daarop gebruikt? Niet alleen de telefoon gebruikt dan internet ook het toestel.
Mijn ipad heb ik gebruikt,om de mail op te halen en voor Wordfeut.Verder heeft mijn man mijn hotspot even gebruikt voor zijn tablet,om een mail te versturen...ook heb ik heel even op facebook gezeten.Ik gebruik hotspot ook wel in Nederland,dan raak ik echt niet zo snel mijn MB's kwijt( ook via de tel.met mijn tablet)
Reputatie 6
Badge +4
Ik weet natuurlijk niet, privacyregels, wat je binnen hebt gekregen. Maar stel, een stuk(je) update van het besturingssysteem van de tablet, iPad. Dan kan het behoorlijk veel zijn.
Reputatie 5
Badge +7
Hi a.tuinder, ik kan mij voorstellen dat je graag wilt weten waar de MB'S zo snel aan op zijn gegaan. Als je gebruik maakt van een hotspot dan kan het zoals Snoeshaantje ook al aangeeft snel gaan met de MB'S dit omdat je vaak veel meer binnen haalt aan updates en bestanden dan je denkt. In jouw telefoon/iPad kun je zien waar jouw internet aan opgegaan is.

Reageer