Beantwoord

mb extra gekocht maar is niet toegevoegd!

• 29 juli 2019
  • 1 reactie
  • 148 keer bekeken

Ik heb n.a.v sms 100% verbruik een mb extra van 3000mb gekocht, maar die is nog steeds niet toegevoegd omdat ik mijn sms’jes te laat kreeg zat ik al ruim €14 buiten mijn bundel! Waarom word de mb extra bundel niet gelijk toegevoegd?!
icon

Beste antwoord door Romy 29 juli 2019, 13:27

Hi @ganhanou79. Ik heb dit even voor je uitgezocht. Ik zie hier dat de SMS'jes zijn verzonden en dat je direct daarna een MB extra hebt aangeschaft. Wanneer je op het moment in Nederland bent geweest zie ik dat ze zijn aangekomen op hetzelfde tijdstip. Ik kan me voorstellen dat je niet staat te wachten op onverwachte kosten. Misschien kun je in het vervolg ook jouw Ik-Ben omgeving in de gaten houden wanneer je al veel data hebt verbruikt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @ganhanou79. Ik heb dit even voor je uitgezocht. Ik zie hier dat de SMS'jes zijn verzonden en dat je direct daarna een MB extra hebt aangeschaft. Wanneer je op het moment in Nederland bent geweest zie ik dat ze zijn aangekomen op hetzelfde tijdstip. Ik kan me voorstellen dat je niet staat te wachten op onverwachte kosten. Misschien kun je in het vervolg ook jouw Ik-Ben omgeving in de gaten houden wanneer je al veel data hebt verbruikt.

Reageer