Beantwoord

Roaming

• 9 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Ik verblijf in Italië en kreeg een melding dat mijn internetbundel(roaminggegevens) is overschreden met ongeveer 250 MB terwijl ik nog een te goed had van ruim 300MB
Ik heb 3 GB bij gekocht maar nog steeds krijg ik de melding dat de roamingsgegevens worden overschreden.Alles wordt nog steeds bij elkaar opgeteld. Nu zou ik al ongeveer 400MB hebben overschreden.
Hoe kan dat?
Wat gaat er het fout?
Graag hoor ik van u. Mvg: HK
icon

Beste antwoord door Jill 10 augustus 2018, 09:52

Hi HK, wat vervelend dat je deze melding krijgt. Ik zie inderdaad dat je nog meer dan genoeg MB's in de bundel hebt zitten. De melding die je krijgt komt van jouw telefoon zelf af. Om te checken of je nog binnen de bundel zit kun je het best de Ben app in de gaten houden. Mocht je 80% of 100% van de bundel bereiken dan krijg je van ons ook nog altijd een sms ter bevestiging.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi HK, wat vervelend dat je deze melding krijgt. Ik zie inderdaad dat je nog meer dan genoeg MB's in de bundel hebt zitten. De melding die je krijgt komt van jouw telefoon zelf af. Om te checken of je nog binnen de bundel zit kun je het best de Ben app in de gaten houden. Mocht je 80% of 100% van de bundel bereiken dan krijg je van ons ook nog altijd een sms ter bevestiging.

Reageer