Beantwoord

Sinds 2 maand HOGE factuurkosten

• 15 december 2018
  • 1 reactie
  • 512 keer bekeken

Dinsdag 2 mnd hoge factuurkosten terwijl er in mijn gebruik niets is veranderd. Nu zitten we net in de nw maand december en heb NU al mijn dataverbruik van mijn abonnement op! En dat is 1000 MB ?? Onvoorstelbaar! Heb abonnement met onbeperkt bellen en sms en voor 1000 MB internet. Zet al sinds 2 weken mijn mobiel internet uit en alleen aan wanneer ik iets wil doen. Heb nu ook MB pauze aangezet. Deze hoge onkosten moet nu echt veranderen, want anders moet ik op zoek naar een andere provider!! BEN doe hier aub iets mee!!
Mvrgr,
Pietnoes
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 12:37

Hoi Pietnoes, ik kan begrijpen dat je graag het inzicht behoudt in jouw dataverbruik en zeker niet zit te wachten op hoge buitenbundelkosten. Daarom is het in elk geval verstandig om MB Pauze in te schakelen. Dit voorkomt dat je binnen de EU datakosten maakt wanneer jouw bundel verbruikt is.

In verband met jouw privacy mogen wij niet registreren wat het toestel met de MB's doet. Je kunt wel vaak een heleboel informatie terugvinden via jouw telefooninstellingen. Ik raad je daarom aan om hiervoor deze blog door te nemen. Voor deze maand is jouw databundel in elk geval nog niet verbruikt. Je kunt het actuele verbruik terug zien in jouw verbruiksstatus. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Pietnoes, ik kan begrijpen dat je graag het inzicht behoudt in jouw dataverbruik en zeker niet zit te wachten op hoge buitenbundelkosten. Daarom is het in elk geval verstandig om MB Pauze in te schakelen. Dit voorkomt dat je binnen de EU datakosten maakt wanneer jouw bundel verbruikt is.

In verband met jouw privacy mogen wij niet registreren wat het toestel met de MB's doet. Je kunt wel vaak een heleboel informatie terugvinden via jouw telefooninstellingen. Ik raad je daarom aan om hiervoor deze blog door te nemen. Voor deze maand is jouw databundel in elk geval nog niet verbruikt. Je kunt het actuele verbruik terug zien in jouw verbruiksstatus. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten 🙂

Reageer