Status dataverbruik

  • 25 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

ik heb na vele malen contact nog steeds problemen met de app en de buiten de bundel kosten. ik heb mijn abonnement gewijzigd naar 2000mb mb pauze staat aan maar nog steeds lopen de kosten op EN mijn mbs zijn niet bijgeschreven dus nog steeds geen internet. ik krijg wel reacties op mijn mails maar nog steeds is het niet opgelost.ik hoop nu wel op een goed antwoord en dat ik weer op internet kan vandaag!!!!!

Dit topic is gesloten

3 reacties

Badge
Hallo mikej,

Zeer vervelend dat dit probleem is ontstaan.

Jij hebt jouw databundel ongeveer halverwege de maand aangepast, dus jij hebt vanaf 1 september recht op de volledige bundel.
Dit is ook de reden achter het rare aantal MB's voor deze maand.

Op dit moment zijn er werkzaamheden waardoor de app niet goed kan functioneren.

Graag hoor ik van je.
dus tot 1 sept heb ik geen internet???
gr
mike
Badge
Hoi mikej,

Ik zie dat je nu gebruik maakt van de MB Extra bundel.
Kan ik je verder nog ergens anders mee helpen?

Gr,
Amber