Beantwoord

Traktatie van extra MB's

• 1 februari 2019
  • 1 reactie
  • 385 keer bekeken

Beste Ben,

Gefeliciteerd met je verjaardag en leuk dat je me trakteert op 1000 MB extra die ik kan gebruiken van 1 februari t/m 4 februari.
Echter, nu (1 februari) blijkt dat er niks verbruikt wordt van deze extra 1000 MB. Het (mobiele) internetverbruik wordt als gewoonlijk van mijn gewone internettegoed afgeschreven. Gaat er iets niet goed of is dit werkelijk een cadeautje/traktatie van niks die je pas kunt gebruiken als je internettegoed op nul staat? In dat geval moet ik heel snel, nog voor 4 februari, proberen mijn 5000 MB te verbruiken om gebruik te kunnen maken van de 1000 MB extra die geldig is t/m 4 februari.
icon

Beste antwoord door Romy 1 februari 2019, 14:27

Hi! Bedankt voor de felicitatie! Ik zie dat je de promo bundel correct hebt ontvangen en dat de MB's ook eerst uit deze bundel gaat. Hierdoor hoef je niet eerst je eigen bundel op te maken, dat zou natuurlijk zonde zijn. Je kan dit ook terug zien in jouw ik-Ben omgeving. Wanneer dit niet goed staat wil ik je adviseren opnieuw in te loggen. Laat me even weten of dit gelukt is. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Bedankt voor de felicitatie! Ik zie dat je de promo bundel correct hebt ontvangen en dat de MB's ook eerst uit deze bundel gaat. Hierdoor hoef je niet eerst je eigen bundel op te maken, dat zou natuurlijk zonde zijn. Je kan dit ook terug zien in jouw ik-Ben omgeving. Wanneer dit niet goed staat wil ik je adviseren opnieuw in te loggen. Laat me even weten of dit gelukt is. 🙂

Reageer