Beantwoord

Vandaag overgegaan op Ben, over 5 dagen al nieuw tegoed?

• 27 december 2018
  • 1 reactie
  • 463 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Vandaag moest ik mijn t-mobile simkaart vervangen door die van Ben omdat ik onlangs Ben heb afgesloten met nummerbehoud. Eerder kon ik de simkaart van Ben ook nog niet gebruiken.

Zojuist installeer ik dan de Ben app en kan ik mijn verbruiksstatus perfect zien.

Wat ik vervolgens even niet kan volgen is dat ik over 5 dagen (?) al nieuw tegoed krijg volgens het overzicht...

Duurt mijn eerste termijn dan slechts 5 dagen?

Zo ja, dan heb ik natuurlijk niet echt gebruik kunnen maken van deze eerste termijn, tenzij ik mijn bundels er de komende 5 dagen doorheen jas, maar ik ga natuurlijk niet maar wat bellen om te bellen.

Kan iemand mij dit verduidelijken? Alvast hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Romy 28 december 2018, 11:19

Hi! Wat leuk dat je jouw nummer mee hebt genomen naar Ben. Logisch dat je vragen stelt over jouw eerste maand bij Ben. Je krijgt iedere eerste van de maand nieuwe bundels, dat betekent dat je voor nu nog drie dagen hebt om de bundels te gebruiken. Echter betaal je enkel in verhouding voor jouw eerste maand. Je zult dit ook terug kunnen vinden op de factuur. Deze komt rond half januari vrij. Is het zo een beetje duidelijk?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat leuk dat je jouw nummer mee hebt genomen naar Ben. Logisch dat je vragen stelt over jouw eerste maand bij Ben. Je krijgt iedere eerste van de maand nieuwe bundels, dat betekent dat je voor nu nog drie dagen hebt om de bundels te gebruiken. Echter betaal je enkel in verhouding voor jouw eerste maand. Je zult dit ook terug kunnen vinden op de factuur. Deze komt rond half januari vrij. Is het zo een beetje duidelijk?

Reageer