Beantwoord

Verbruik niet zien in app

  • 26 januari 2019
  • 2 reacties
  • 392 keer bekeken

Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie
icon

Beste antwoord door Wietske 28 januari 2019, 11:49

Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie


Hoi m.heesen5, je hoort je verbruik van beide telefoonnummers in te kunnen zien op jouw Ik Ben pagina of de Ben app. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft jouw voorbeeld doorgezet naar onze technische afdeling zodat dit kan worden meegenomen met de volgende update.

Ik raad je aan om tot die tijd jouw gegevens te bekijken via Ik Ben.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Voor zover ik weet kan je in de app maar één mobiel nummer zien. En is er geen optie om in de app twee nummers te hebben. Is misschien wel een idee om dit mogelijk te maken, want meer mensen hebben twee sim kaarten.
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb 2 mob.nrs onder hetzelfde klantnr. ,
maar in de app kan ik het verbruik van slechts 1
mob.nr zien.
klantenservice heeft hierop geen antwoord.
Gaarne reactie


Hoi m.heesen5, je hoort je verbruik van beide telefoonnummers in te kunnen zien op jouw Ik Ben pagina of de Ben app. Vreemd dat dit bij jou niet het geval is. Ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft jouw voorbeeld doorgezet naar onze technische afdeling zodat dit kan worden meegenomen met de volgende update.

Ik raad je aan om tot die tijd jouw gegevens te bekijken via Ik Ben.

Reageer