Beantwoord

€1,- korting met studystore

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 313 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben student en heb boeken besteld via studystore.nl. Nu zag ik onder het kopje 'studydeals'dat je €1,- korting kunt krijgen op je abonnement. Dit zou ik erg waarderen 🙂. Ik ben namelijk al ong. 3 jaar klant bij ben en ben erg tevreden!

Ik hoor graag wat van u.

Met vriendelijke groet,
Linda van Gemert
icon

Beste antwoord door Rox 2 oktober 2017, 12:05

Hoi Linda! Jaaaa studenten kunnen alle extra's gebruiken toch! Je kunt via de actiepagina het abonnement samenstellen dat je wil hebben. Vervolgens als je op de groene besteknop hebt gedrukt kun je aangeven dat je al Ben klant bent, zo kun jij je abonnemen verlengen naar een Studystore deal.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Linda! Jaaaa studenten kunnen alle extra's gebruiken toch! Je kunt via de actiepagina het abonnement samenstellen dat je wil hebben. Vervolgens als je op de groene besteknop hebt gedrukt kun je aangeven dat je al Ben klant bent, zo kun jij je abonnemen verlengen naar een Studystore deal.
Hallo Rox,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb al een abonnement lopen, ik hoef hem dus nog niet te verlengen. Kan ik hem wel aanpassen met die korting?

Groetjes Linda
Reputatie 7
Badge +7
Ai, dan is het niet mogelijk Linda. Je kunt echt alleen gebruik maken van de actie door te verlengen naar een Studydeals actie contract.

Reageer