Beantwoord

4G bundel maar geen 4G bij start abonnement

• 5 januari 2017
  • 9 reacties
  • 218 keer bekeken

Sinds vanochtend een BEN aansluiting. Alles werkt, behalve 4G.
Ligt dat aan mijn telefoon?
icon

Beste antwoord door Rox 27 juni 2017, 11:50

Sinds gisteren bij Ben, alles werkt prima maar heb 3G ipv 4G.... heb al allerlei instellingen aangepast maar zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?

Hoi Simone! Vet onhandig dat jij niet op je 4G kan komen. Fijn om te lezen dat je zelf al aan de slag bent gegaan. Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten zodat je simkaart dit kan verwerken? #Benbenieuwd
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Sinds gisteren bij Ben, alles werkt prima maar heb 3G ipv 4G.... heb al allerlei instellingen aangepast maar zonder resultaat. Wat kan ik nog doen?

Hoi Simone! Vet onhandig dat jij niet op je 4G kan komen. Fijn om te lezen dat je zelf al aan de slag bent gegaan. Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten zodat je simkaart dit kan verwerken? #Benbenieuwd
Reputatie 7
Badge +7
Helemaal top Simone! Heel veel plezier met je Ben abonnement!
Reputatie 3
Badge +1
Hoi TomTeunissen,

Goed om te horen dat het nu wel werkt.
Het komt wel eens voor dat bepaalde onderdelen van je abonnement wat later op de dag van activatie actief worden dan de rest.
Dit is ook wat er bij jou gebeurt is.

Werkt alles nu naar wens?
Reputatie 3
Badge +1
Hallo BEN,

Ik heb pas geleden een abonnement verlenging gedaan en hierbij meteen voor 4G gekozen.
Mijn databundel blijft echter nog steeds op 3G staan? Hoe kan dit?

Groet,
Krijn

De 4G bundel waar je het over hebt hoort bij een verlenging die je onlangs hebt gedaan. Deze verlenging gaat in vanaf 01-07. Vanaf die datum kan jij dan ook gebruik gaan maken van 4G.
Hallo BEN,

Ik heb pas geleden een abonnement verlenging gedaan en hierbij meteen voor 4G gekozen.
Mijn databundel blijft echter nog steeds op 3G staan? Hoe kan dit?

Groet,
Krijn
inmiddels wel 4G!
Aansluitend op bovenstaande; ik heb helemaal geen bereik met internet, alleen WiFi.

Top! Het werkt! Dank