Beantwoord

aanvraag

• 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Er wordt aangegeven dat ik mijn abonnement niet kan verlengen omdat ik dat al zou hebben gedaan. Dit is raar want dat heb ik nl niet. Ik wil graag een ander abonnement aanvragen met telefoon. Mijn huidige heb ik al lang afbetaald en ik wil dus graag een nieuwe. Hoe kan het dat dat niet lukt?
[edit: klantnummer en telefoonnummer verwijderd]

vr.Groet. Ellis
icon

Beste antwoord door Romy 29 juli 2019, 11:45

Hi @ellistimmers. Hmm, dat is vreemd! Ik heb even met je meegekeken, je zou inderdaad moeten kunnen verlengen, maar ik ben bang dat er iets mis is gegaan in het systeem. Ik heb dit meteen doorgezet naar mijn collega's van de backoffice. Zij hebben geconcludeerd dat jouw contracten niet goed stonden. Ze hebben dit meteen in orde gemaakt. Je kunt als het goed is, nu verlengen! Mocht je hulp willen bij jouw verlenging kun je altijd even bellen met 0800-2462468!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi @ellistimmers. Hmm, dat is vreemd! Ik heb even met je meegekeken, je zou inderdaad moeten kunnen verlengen, maar ik ben bang dat er iets mis is gegaan in het systeem. Ik heb dit meteen doorgezet naar mijn collega's van de backoffice. Zij hebben geconcludeerd dat jouw contracten niet goed stonden. Ze hebben dit meteen in orde gemaakt. Je kunt als het goed is, nu verlengen! Mocht je hulp willen bij jouw verlenging kun je altijd even bellen met 0800-2462468!

Reageer