Beantwoord

Abbonnement vroegtijdig verlengen

• 27 juli 2018
  • 1 reactie
  • 230 keer bekeken

Hallo Ben,

Ik ben al heel lang trouwe klant bij jullie, en daarom wil ik ook graag klant blijven bij jullie. Ik stond op het punt om een iPhone 7 plus te nemen via jullie, met een abonnement. Nu blijkt dat mijn sim only abonnement, niet maandelijks opzegbaar is. Ik was hiervan in de veronderstelling. Erg jammer, heb namelijk mijn huidige toestel al verkocht.. niet handig van mezelf maar ik dacht dus dat het maandelijks opzegbaar was waardoor ik gewoon een nieuw abonnement kon afsluiten bij jullie.
Nu is mijn vraag, is hierin iets te regelen? Bijvoorbeeld dat ik mijn huidige abonnement kan behouden maar hierbij ook een toestel kan krijgen en uiteraard ook betalen, of dat de 'verlengdatum' misschien vervroegd kan worden? Of dat mijn simonly abonnement misschien toch gestopt kan worden? En nogmaals, ik ben erg tevreden over jullie service dus ik zou dan ook graag klant bij jullie blijven.

Alvast heel erg bedankt, hoop oprecht dat jullie iets kunnen betekenen hierin.

Met vriendelijke groet,
Milou Moonen (Patty Reiss)
Klantnummer: 821790
icon

Beste antwoord door Jill 27 juli 2018, 10:36

Hi Milou, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons! Ik kan begrijpen dat je een nieuwe telefoon nodig hebt als je de huidige hebt verkocht. Je kunt bij ons kiezen voor een vroegtijdige verlening. Je kunt er hier meer over lezen. Wij bieden alleen de iPhone 7 plus niet aan. De iPhone 7 hebben wij wel.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Milou, wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met ons! Ik kan begrijpen dat je een nieuwe telefoon nodig hebt als je de huidige hebt verkocht. Je kunt bij ons kiezen voor een vroegtijdige verlening. Je kunt er hier meer over lezen. Wij bieden alleen de iPhone 7 plus niet aan. De iPhone 7 hebben wij wel.

Reageer