Beantwoord

Abonnee

  • 4 November 2019
  • 4 reacties
  • 655 keer bekeken

Hi H. Penning,

Wij bieden geen jaarlijkse contracten. Enkel maandelijks of twee jarige. Ik zie dat je op 1/04 een nieuw abonnement hebt afgesloten, maar jij geeft aan dat je dit niet hebt gedaan. Klopt dit? Dan ga ik het even voor je nakijken.

Klopt, mijn abonnee verandert van flexible naar 24 maanden, zonder dat ik gevraagd. 

icon

Beste antwoord door Romy 5 November 2019, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Klopt, mijn abonnee verandert van flexible naar 24 maanden, zonder dat ik gevraagd. 

Ik wil mijn flexble abonnee terug.

Reputatie 5
Badge +9

Ik zie dat je deze vraag ookal via het contactformulier hebt gesteld. Mijn collega heeft aan je uit proberen te leggen dat je zelf jouw abonnement hebt verlengd. Dit heb je gedaan op 31/03. Je hebt hier ook een bestiging via de mail van gehad. Ben verlengt nooit een abonnement uit zichzelf. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om kosteloos te annuleren wanneer je bijvoorbeeld, zoals nu, een fout hebt gemaakt. Dit heb je niet gedaan. Inmiddels zijn de wettelijk 14 dagen verstreken en kan ik het abonnement niet meer voor je annuleren.

Ja, dat klopt. Ik ben niet binnen 14 dagen weer in mijn Ben account gekeken, logis, als ik niks wijzigen waarom zou ik in mijn account kijken, als ik bewust abonnee verlengd dan doe ik zeker binnen 2 weken. Maar dit was niet mijn bedoeling zo gebeurd. Als je kijken mijn handeling in dr afgelopen periode dab snap jij tocht wel of niet.

 Ik vermoed iets in jullie systeem zit fout in, en daar kan ik niks bewijs, en ook niks aan doen. Alleen mag niet zomaar wijzigingen zonder mijn toestemming.

De groeten, alle laatste waarschuwing!!!!

Reputatie 5
Badge +9

Ik wil je voor antwoord op je vraag graag doorverwijzen naar mijn vorige bericht.

Reageer