Beantwoord

Abonnement

• 10 december 2018
  • 1 reactie
  • 221 keer bekeken

Beste Ben,

Begin april 2017 had ik een verlenging aangevraagd via belsimpel, alles is goed verlopen. Nu stond ik op het punt om weer mijn abonnement te verlengen maar dat kon niet. Volgens belsimpel was de ingangsdatum van mijn abonnement 05-04-2017 en volgens Ben was deze ingangsdatum 01-07-2017. Ik wil graag weten hoe dat komt.
icon

Beste antwoord door Jill 11 december 2018, 11:30

Hi mjv68, superleuk dat je een verlenging wilt doen. Ik heb het voor je nagekeken. De vorige verlenging heb jij aangevraagd op 5 april. Jouw abonnement liep toen nog door tot 1 juli. Een verlenging kun je altijd een aantal maanden van te voren doen, hij gaat dan wel pas in op de einddatum van jouw contract. Als je jouw abonnement wilt verlengen dan kun je dit 4 maanden van te voren doen.

Wil je toch nu al graag een nieuwe telefoon dan zou je kunnen kiezen voor een vroegtijdige verlenging. Je kunt er hier alles over lezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi mjv68, superleuk dat je een verlenging wilt doen. Ik heb het voor je nagekeken. De vorige verlenging heb jij aangevraagd op 5 april. Jouw abonnement liep toen nog door tot 1 juli. Een verlenging kun je altijd een aantal maanden van te voren doen, hij gaat dan wel pas in op de einddatum van jouw contract. Als je jouw abonnement wilt verlengen dan kun je dit 4 maanden van te voren doen.

Wil je toch nu al graag een nieuwe telefoon dan zou je kunnen kiezen voor een vroegtijdige verlenging. Je kunt er hier alles over lezen.

Reageer