Beantwoord

abonnement is perongeluk verlengt

• 24 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 220 keer bekeken

Mijn ben abonnement is Per ongeluk verlengt ik denk met een fout ergens mee. Het1 is een abonnement van 24 maanden maar ik wilde eigenlijk over stappen. mijn abonnement zou stoppen op 27.7.2019 maar liep gewoon door en dat vond ik raar nu ben ik er dus er achter dat ik vast zit door een fout ergens aan een 24 maanden contract. Terwijl ik het wilde stoppen kan ik dit nog stoppen wand ik heb nu dus ook een abonnement ergens anders loopen. Dus ik wil deze graag op zeggen ik hoop echt dat het kan anders kom ik in fanaciele problemen.
icon

Beste antwoord door Romy 27 augustus 2019, 15:23

Hi Beccie. Ik heb dit meteen even voor je nagekeken. Je hebt dit tweejarige abonnement in mei afgesloten en hier heb je ook meerdere e-mails van ontvangen. Je kan altijd binnen 14 dagen kosteloos annuleren, maar die tijd is verstreken. Ik kan het abonnement niet meer voor je annuleren, sorry. Je kunt wel jouw abonnement afkopen, echter zitten hier wel relatief hoge kosten aan verbonden omdat jouw contract pas net is ingegaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Beccie. Ik heb dit meteen even voor je nagekeken. Je hebt dit tweejarige abonnement in mei afgesloten en hier heb je ook meerdere e-mails van ontvangen. Je kan altijd binnen 14 dagen kosteloos annuleren, maar die tijd is verstreken. Ik kan het abonnement niet meer voor je annuleren, sorry. Je kunt wel jouw abonnement afkopen, echter zitten hier wel relatief hoge kosten aan verbonden omdat jouw contract pas net is ingegaan.

Reageer