Beantwoord

Abonnementsverlenging incl. toestel aangevraagd, geen bevestiging

  • 6 juni 2019
  • 2 reacties
  • 383 keer bekeken

Afgelopen zondag heb ik een aanvraag voor het verlengen van mijn abonnement incl. toestel gedaan, echter heb ik geen reactie ontvangen of mijn aanvraag is toegekend of afgewezen. Graag ontvang ik hier alsnog terugkoppeling over..
icon

Beste antwoord door nasto 7 juni 2019, 13:01

Thorsten van BEN heeft mij zonet snel en helder geholpen.

Dit topic is dan ook beantwoord en bij deze opgelost. Thanks!
Bekijk origineel

2 reacties

Thorsten van BEN heeft mij zonet snel en helder geholpen.

Dit topic is dan ook beantwoord en bij deze opgelost. Thanks!
Reputatie 5
Badge +6
Hi Nasto! Wat fijn om te horen, ik zal dit doorgeven aan mijn collega! Ik wens je een mooi weekend toe.

Reageer