Beantwoord

Als ik een maandabonnement hebt moet ik dan elke maand verlengen?

• 30 juni 2016
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Een maand geleden heb ik een sim only maandabonnement afgesloten wat ik ongewijzigd wil laten doorlopen. Moet ik dan iets doen?
icon

Beste antwoord door Bram 30 juni 2016, 20:52

Een maand geleden heb ik een sim only maandabonnement afgesloten wat ik ongewijzigd wil laten doorlopen. Moet ik dan iets doen?

Hoi! Als ik het dus goed begrijp heb jij een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten. Je wilt die ongewijzigd voortzetten begrijp ik? Dan hoef je inderdaad niets te doen. Het abonnement blijft zo doorgaan met de bundels en tarieven waar jij het abonnement voor afgesloten hebt, tenzij je wél iets veranderd.

Groetjes, Bram
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi! Als ik het dus goed begrijp heb jij een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten. Je wilt die ongewijzigd voortzetten begrijp ik? Dan hoef je inderdaad niets te doen. Het abonnement blijft zo doorgaan met de bundels en tarieven waar jij het abonnement voor afgesloten hebt, tenzij je wél iets veranderd.

Groetjes, Bram
Ben bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad een maandelijks opzegbaar abonnement. En ik hoef nu dus niets ted oen.
Reputatie 5
Badge +2
Ben bedankt voor je antwoord. Ik heb inderdaad een maandelijks opzegbaar abonnement. En ik hoef nu dus niets ted oen.

Tenzij je nog gebruik wil maken van de dubbel voordelig actie, die loopt nog t/m 3 juli!
Reputatie 6
Badge +8
Bram heeft inderdaad gelijk! Jouw abonnement zal elke maand ongewijzigd doorlopen. Op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand krijg jij weer de volledige bundels zodat jij een zorgeloze tijd hebt de aankomende paar maanden/jaren. Veel plezier met je abonnement 🙂

Reageer