Beantwoord

Bundel zonder data (Alleen bellen)

• 16 december 2018
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Hoi,

Mijn abo is bijna verlopen en ik wil graag het abo verlengen naar 'n SIM Only. Ik gebruik op dit moment 'n ouder telefoontje en daar zit uiteraard geen internet op.

Is er 'n mogelijkheid 'n bundeltje te pakken zonder de databundel?!

Bvd,
jpj
icon

Beste antwoord door Wietske 17 december 2018, 09:36

Hoi jpj77, wat leuk dat je overweegt om jouw abonnement bij ons te verlengen! Wij bieden ook (Sim Only) abonnementen aan zonder internet. Je kunt jouw abonnement verlengen via https://www.ben.nl/verlengen en de internetbundel uitzetten. Mocht je hulp hierbij nodig hebben, laat het dan even weten 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi jpj77, wat leuk dat je overweegt om jouw abonnement bij ons te verlengen! Wij bieden ook (Sim Only) abonnementen aan zonder internet. Je kunt jouw abonnement verlengen via https://www.ben.nl/verlengen en de internetbundel uitzetten. Mocht je hulp hierbij nodig hebben, laat het dan even weten 🙂
Bedankt voor je reactie @Wietske

Nadat ik de vraag had gepost, zag ik inderdaad dat dit gewoon kan.

Beetje lullig wel 😉 dat als je 300 belminuten wilt zonder internetbundel a €4,00 dat het niet gaat, en automatisch 'n internetbundel wordt aangevinkt. Je kan blijkbaar als je geen internet afneemt, alleen kiezen voor onbeperkt bellen a €8,50.

Deze verlengtabel zit 'n beetje lullig in elkaar als je het mij vraagt. Het wordt trouwens ook steeds aangepast.....

Ik wil gewoon bij BEN blijven met alleen belminuten en geen internet.

1 maand contract
300 belminuten
geen internet

Is dit mogelijk? Aangezien ik eerder deze week de optie 0MB onder internetbundel wel kon aanvinken, en nu ineens niet meer?! Het wordt trouwens ook steeds teruggezet op 24mnd?!

Wil je dit eens voor me nakijken aub.

Bvd,
jpj
Reputatie 3
Badge +2
Hoi jpj! Als je geen internetbundel hebt dan kan je kiezen tussen 250 minuten, 500 minuten of onbeperkt bellen. Onder duur abonnement kun je klikken op 'Geen internet'. De bundels worden inderdaad af en toe aangepast omdat er dan nieuwe bundels worden aangeboden. De abonnementsvorm die jij wilt is dus niet mogelijk met 300 minuten, maar wel met 250 minuten voor 5.50.
Als je verder nog vragen hebt, laat het mij dan weten 🙂
Dank voor je reactie.

Mvg,
jp

Reageer