Beantwoord

Contract afkopen en nieuwe afsluiten

• 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 355 keer bekeken

Hallo,

Helaas heb ik mijn telefoon laten vallen en over een maand kan ik mijn abonnement icm toestel verlengen. Ik vroeg me af of het mogelijk is om mijn huidige toestel af te kopen aangezien het het voor mij niet meer waard is om te laten repareren. En aangezien ik heel tevreden ben met Ben zou ik dan ook meteen mijn abonnement willen verlengen.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Wietske 4 september 2018, 13:29

Ah nee, wat jammer dat jouw toestel de val niet overleefd heeft 😞 Wij bieden de optie aan om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen. Alles hierover lees je in dit topic. Mocht je van dit aanbod gebruik willen maken dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een berichtje sturen via één van onze Social Media kanalen. Je leest hier hoe je ons kunt bereiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ah nee, wat jammer dat jouw toestel de val niet overleefd heeft 😞 Wij bieden de optie aan om jouw abonnement vroegtijdig te verlengen. Alles hierover lees je in dit topic. Mocht je van dit aanbod gebruik willen maken dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice of een berichtje sturen via één van onze Social Media kanalen. Je leest hier hoe je ons kunt bereiken.

Reageer