Beantwoord

Gratis 4G met CJP staat niet op de website

• 4 december 2017
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedendag,
Ik wil mijn abbonement verlengen, nu heb ik ook een CJP pas waar een aanbieding is met 20% meer mb’s en ook gratis 4G. Als ik op deze link druk ga ik naar de ben site, dan staat de 20% extra mb’s er wel maar 4G kost nog steeds 1 euro per maand. Op de foto staat het ook. Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt!
Groet,
Moreno
icon

Beste antwoord door Rox 5 december 2017, 09:14

Hoi Moreno! Jeetje wat een verwarring! Zover ik weet kun je bij de CJP actie alleen profiteren van de 20% extra data, de gratis 4G geldt alleen op onze eigen studentendeals. Om zeker te weten dat ik jou de juiste informatie geef heb ik dit nagevraagd bij 3 verschillende afdelingen, maar de email die jij van CJP hebt ontvangen is niet correct. Sorry hiervoor! Ik heb direct een melding uitgezet om dit in de email van CJP aan te laten passen.

Bij onze eigen studentendeals ontvang je ook extra MB (niet zoveel als bij de CJP actie) én kun je profiteren van de gratis 4G addon!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Moreno! Jeetje wat een verwarring! Zover ik weet kun je bij de CJP actie alleen profiteren van de 20% extra data, de gratis 4G geldt alleen op onze eigen studentendeals. Om zeker te weten dat ik jou de juiste informatie geef heb ik dit nagevraagd bij 3 verschillende afdelingen, maar de email die jij van CJP hebt ontvangen is niet correct. Sorry hiervoor! Ik heb direct een melding uitgezet om dit in de email van CJP aan te laten passen.

Bij onze eigen studentendeals ontvang je ook extra MB (niet zoveel als bij de CJP actie) én kun je profiteren van de gratis 4G addon!
Hoi Moreno

Ik heb er vandaag exact hetzelfde gevraagd bij klantenservice BEN. Vreemd dat OC&W een deal met BEN bekend maakt op alle middelbare scholen , die klantenservice van BEN zelf niet bekend is, en daarom niet gaat nakomen..
Zie de bijlage... het gaat nu ook viral op twitter..

Vr groet
Bartho
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Bartho,

Het is niet dat deze actie niet bij de klantenservice van Ben bekend is. Deze actie kent de Ben klantenservice natuurlijk wel. De actie van Ben is alleen anders dan door CJP gecommuniceerd wordt en ziet eruit zoals die op https://www.ben.nl/cjp terug te lezen is. Je krijgt hierbij wel de 20% extra data, maar geen gratis 4G.
Het is natuurlijk wel heel erg jammer dat dit via CJP anders gecommuniceerd wordt en dat hier gratis 4G wordt aangeboden waar dat niet het geval is. Zoals Rox al heeft aangegeven heeft Ben CJP hiervan op de hoogte gebracht.
Dank Jeroen voor de reactie. Allemaal verwarrend inderdaad, en vervelend dat OC&W dingen toezegt aan het grote publiek, dat niet met jullie is afgestemd. Ik werd ook op verkeerde been gezet.
Voor de beeldvorming richting Ben is het ook schadelijk, te meer omdat het publiek OC&W als betrouwbare partij ziet, en het voor klanten lijkt alsof Ben terugkomt op gemaakte afspraken met OC&W.
Vr groet Bartho

Reageer