Beantwoord

Hoe verleng ik mijn Ben abonnement met een nieuw toestel?

• 27 maart 2018
  • 3 reacties
  • 288 keer bekeken

Ik probeerde vandaag een nieuwe telefoon op Belsimpel (de Huawei mate met BEN abonnement te kopen, waarbij ik de optie had mijn oude nummer mee te nemen/te verlengen. Echter na dat ik dat alles besteld had kreeg ik de een email dat dit niet kan met mijn huidige omdat deze nog te lang loopt. Hoe los ik dit nu op? want ik wil toch echt de mobiel met eigen nummer, voor de prijs die ik hem daar zou moeten kunnen kopen? (het abonnement dat ik daar aanvraag is een upgrade van die ik nu heb). En waarom is het een probleem? waarom kan BEN het abonnement niet aanpassen, en met belsimpel de telefoon opsturen?
icon

Beste antwoord door Johrick 28 maart 2018, 09:40

Hey Ties,

Als jij je abonnement verlengt op het nummer dat je nu hebt behoud je deze gewoon! ;)

Echter kan jij je abonnement pas verlengen 3 maanden voordat je abonnement afloopt.

Máár je kan ook kiezen voor: Vroegtijdig verlengen. Meer informatie daarover vind je hier: https://community.ben.nl/verlengen-82/hoe-werkt-vroegtijdig-verlengen-3640

Ik hoop dat het lukt en dat ik je van een duidelijk antwoord heb voorzien, mocht dit niet het geval zijn laat het weten! #Benervoorjou
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Ties,

Waar heb jij je huidige abbonement lopen? Ben kan namelijk een nummerbehoud voor je aanvragen 😉
Hee Johrick,

ik heb mijn huidige abonnement bij ben zelf nog lopen
Reputatie 5
Badge +1
Hey Ties,

Als jij je abonnement verlengt op het nummer dat je nu hebt behoud je deze gewoon! ;)

Echter kan jij je abonnement pas verlengen 3 maanden voordat je abonnement afloopt.

Máár je kan ook kiezen voor: Vroegtijdig verlengen. Meer informatie daarover vind je hier: https://community.ben.nl/verlengen-82/hoe-werkt-vroegtijdig-verlengen-3640

Ik hoop dat het lukt en dat ik je van een duidelijk antwoord heb voorzien, mocht dit niet het geval zijn laat het weten! #Benervoorjou

Reageer