Beantwoord

Hoe vraag ik een tweede abonnement aan?

• 20 februari 2018
  • 6 reacties
  • 480 keer bekeken

Ik wil graag een 2e abonnement afsluiten. In de FAQ staat dat ik in het bestelproces moet aangeven dat het om een extra aansluiting gaat, maar ik kom dit niet tegen. Ik loop vast bij het onderdeel Nummerbehoud. Keuze ja en nee lijken allebei fout en er is nergens een vrij in te vullen veld. Ik heb ze beide geprobeerd...
icon

Beste antwoord door Angelique 21 februari 2018, 08:36

Hoi Esther, super gezellig dat je een tweede abonnement wil nemen bij ons 😃 Onhandig is wel dat het niet helemaal duidelijk is hoe dit in zijn werk gaat. Ik help je daar graag bij!

Je kunt op onze website een nieuw abonnement aanvragen, precies op de manier hoe je dat ook hebt gedaan met het eerste abonnement. Klik hier voor meer informatie.

Wil je liever dat het tweede abonnement onder dezelfde Ik Ben pagina valt, dan adviseer ik je om even te bellen met onze verkooplijn. Mijn collega's kunnen het abonnement direct voor jou aanvragen, en koppelen aan jouw persoonlijke account. Zo heb je overzicht in beide nummers. Wel zo makkelijk! Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8. Op werkdagen van 08:00 uur tot 20:00 uur.

Wil je liever gebeld worden? Laat mij dan weten op welke dag/tijdstip je bereikbaar bent. Dan zorg ik dat je zo snel mogelijk een telefoontje van ons ontvangt!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Esther, super gezellig dat je een tweede abonnement wil nemen bij ons 😃 Onhandig is wel dat het niet helemaal duidelijk is hoe dit in zijn werk gaat. Ik help je daar graag bij!

Je kunt op onze website een nieuw abonnement aanvragen, precies op de manier hoe je dat ook hebt gedaan met het eerste abonnement. Klik hier voor meer informatie.

Wil je liever dat het tweede abonnement onder dezelfde Ik Ben pagina valt, dan adviseer ik je om even te bellen met onze verkooplijn. Mijn collega's kunnen het abonnement direct voor jou aanvragen, en koppelen aan jouw persoonlijke account. Zo heb je overzicht in beide nummers. Wel zo makkelijk! Mijn collega's zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8. Op werkdagen van 08:00 uur tot 20:00 uur.

Wil je liever gebeld worden? Laat mij dan weten op welke dag/tijdstip je bereikbaar bent. Dan zorg ik dat je zo snel mogelijk een telefoontje van ons ontvangt!
Hi Angelique, ik heb dezelfde vraag en met dit antwoord kom ik helaas niet veel verder. Via de link die je gaf zijn geen antwoorden te vinden op de belangrijkste vraag van Esther: welke optie moet er gekozen worden om een tweede abonnement af te sluiten?

Wil je je huidige nummer behouden? > Nee

Dit lijkt de beste keuze, maar ik wil er natuurlijk wel zeker van zijn dat mijn eigen nummer straks niet ineens weg is. Dat lijkt deze keuze namelijk wel te suggereren.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Siem, goed dat je nog even je vraag stelt! Als je een tweede abonnement wil nemen dan kun je tijdens de bestelling aangeven dat je nog geen Ben klant bent. Kies je daar wel voor? Dan kan het zijn dat ons systeem het ziet als een verlenging, dat is natuurlijk niet de bedoeling als de intentie een tweede abonnement is. Zou je graag willen dat de nieuwe bestelling onder jouw eigen klantkaart terecht komt waardoor je op één Ik Ben pagina inzicht hebt in beide abonnementen, neem dan even contact op met onze verkoopafdeling. Zij kunnen het nieuwe abonnement koppelen aan de huidige Ik Ben pagina.
Dag Angelique, uiteraard heb ik daarvoor gekozen, want ik ben nog geen klant. Dan nog kom ik overmijdelijk in de tweede stap terecht: Nummerbehoud. Er moet daar gekozen worden: wel of geen nummerbehoud. Omdat ik bij het "ja" vanalles in moet vullen lijkt "nee" me de beste keuze, maar ik wil er wel zeker van zijn dat het oude nummer (dat verderop ingevuld moet worden voor contact) niet ineens opgezegd wordt door jullie.
Aanvulling: Kelly van de chat vertelde mij zojuist dat je hier inderdaad voor "Nee" moet kiezen. Het oude nummer wordt niet opgezegd. Misschien handig om deze informatie ergens in het proces op te nemen, want het zou mensen best tegen kunnen houden om via dit formulier een tweede abonnement af te sluiten als dat niet duidelijk is 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je inmiddels bent geinformeerd door mijn collega, Siem! Bedankt voor je feedback hierover! Intern zal ik dit doorzetten. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

Reageer