Sticky

Hoe werkt vroegtijdig verlengen?

Reputatie 6
Badge +8
Een vroegtijdige verlenging is al mogelijk wanneer je drie maanden klant bent bij Ben. Nu denk je, drie maanden en dan al je abonnement verlengen? Ja écht! Het kan allemaal. Of je nu een sim only abonnement hebt, of een abonnement met een toestel, in beide gevallen kom je in aanmerking voor een vroegtijdige verlenging met toestel als jouw huidige toestel niet meer meer werkt zoals je zou willen, of kwijt is.

Hoe werkt een vroegtijdige verlenging?
Heel simpel! Neem een kijkje op onze website voor alle toestellen die wij op dit moment aanbieden. Heb je een toestel gezien waar jouw hart sneller van gaat kloppen en ga je akkoord met de algemene voorwaarden en de voorwaarden voor het toestelkrediet? Laat ons dat weten! Een vroegtijdige verlenging is aan te vragen via Facebook, Twitter en telefonisch via 0900-0401405

Zijn er kosten verbonden aan een vroegtijdige verlenging?
Er kunnen kosten verbonden zitten aan een vroegtijdige verlenging. Heb jij op dit moment een abonnement met daarbij een maandelijkse toestelbetaling? Dan brengen wij de resterende toestelbetaling op één factuur in rekening. Wil je de kosten weten hiervan? Neem dan even telefonisch contact met ons op op nummer 0900-0401405

Vroegtijdige verlenging aangevraagd, hoe nu verder?
Gefeliciteerd! Jij mag je binnenkort eigenaar noemen van een nieuw abonnement met toestel! Achter de schermen gaan wij ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk een afspraak kunt maken met onze koerier AMP om het toestel in handen te nemen. Als het toestel direct leverbaar is, dan ontvang jij binnen 24 tot 48 uur een mail en sms om een afspraak in te plannen!

Wanneer gaat de vroegtijdige verlenging in?
Een vroegtijdige verlenging gaat in op de eerste dag van de volgende kalendermaand, je hoeft dus niet eerst nog je contracttermijn uit te zitten voordat de nieuwe bundels van start gaan. Heb je een vroegtijdige verlenging aangevraagd aan het einde van de maand, en de mobiele telefoon wordt aan het begin van de maand geleverd, dan gaat de verlening op de afleverdatum in.

Ben je bang dat de huidige simkaart die niet zal passen in het nieuwe toestel, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Bij een (vroegtijdige) verlenging met toestel krijg je een gratis simkaart van ons zodat je direct aan de slag kunt met het nieuwe toestel. Past je huidige simkaart wel in het nieuwe toestel, dan mag je die natuurlijk ook blijven gebruiken. De nieuwe bundels worden dan vanzelf geactiveerd op de huidige simkaart

Heb je nog vragen over een vroegtijdige verlenging of twijfel je ergens over? Stel je vraag dan gerust via dit topic!

28 reacties

Hallo Ben,

Ik wou graag mijn sim-only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel, ik had al eerder een email gestuurd met de vraag of dat mogelijk was en werd naar het forum doorgestuurd om het verder te regelen.
Reputatie 6
Badge +8
rodney_mollema schreef:

Hallo Ben,

Ik wou graag mijn sim-only abonnement omzetten naar een abonnement met toestel, ik had al eerder een email gestuurd met de vraag of dat mogelijk was en werd naar het forum doorgestuurd om het verder te regelen.

Hoi Rodney, leuk dat je deze vraag stelt! Ik heb jouw topic samengevoegd in dit artikel waar meer informatie te vinden is over een vroegtijdige verlenging. Mocht ik jou daarbij kunnen helpen, laat dit dan weten! 🙂
Ik wil graag overstappen van Sim-only abonnement naar een abonnement met een telefoon. Moet ik hiervoor dan ook oversluitkosten betalen. Ik ben al klant bij Ben.
Ik heb al een tweejarig abonnement bij Ben, en wil nu een nieuwe iPhone kopen via Ben. Kan ik gebruik maken van de aanbieding toestel plus abonnement, maar dan natuurlijk zonder een tweede abonnement af te sluiten?
Reputatie 6
Badge +8
netje.goos schreef:

Ik wil graag overstappen van Sim-only abonnement naar een abonnement met een telefoon. Moet ik hiervoor dan ook oversluitkosten betalen. Ik ben al klant bij Ben.

Hoi Netje.goos, leuke vraag! Jouw vraag heb ik dan ook verplaatst naar dit artikel waar meer informatie te vinden over een vroegtijdige verlenging. Mocht ik je ergens bij kunnen helpen, trek dan aan de bel 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Appel schreef:

Ik heb al een tweejarig abonnement bij Ben, en wil nu een nieuwe iPhone kopen via Ben. Kan ik gebruik maken van de aanbieding toestel plus abonnement, maar dan natuurlijk zonder een tweede abonnement af te sluiten?

Hoi Appel, goede vraag! Jouw topic heb ik verplaatst naar dit artikel op ons forum. Hier is het antwoord op jouw vraag terug te vinden 🙂 Je zou namelijk kunnen kiezen voor een vroegtijdige verlenging! Als je hierbij hulp nodig hebt, laat mij dit dan gerust weten.
Hi, mijn mobiel is gestolen en zou deze wel in één keer af willen betalen maar is het dan ook mogelijk om het gehele abonnement op te zeggen ipv te verlengen?
Alvast bedankt!
Ik zou ook graag vroegtijdig willen verlengen om een nieuw toestel te kopen en 4G erbij te nemen. Hoe kan ik dit aanvragen?
Reputatie 6
Badge +8
zwemmer schreef:

Hi, mijn mobiel is gestolen en zou deze wel in één keer af willen betalen maar is het dan ook mogelijk om het gehele abonnement op te zeggen ipv te verlengen?
Alvast bedankt!

Hoi, sorry voor de late reactie! Deze optie bieden wij inderdaad aan.. Wel zou ik dit erg jammer vinden! Voor een vroegtijdige opzegging zou je contact op kunnen nemen met onze telefonische klantenservice.

Ray74 schreef:

Ik zou ook graag vroegtijdig willen verlengen om een nieuw toestel te kopen en 4G erbij te nemen. Hoe kan ik dit aanvragen?

Hoi Ray74, leuk dat je een nieuw toestel zou willen nemen! Zoals vernoemd in het topic zou je deze aanvraag kunnen doen via het Forum, Facebook, Twitter en de telefonische klantenservice 🙂
ok, hoe kan het hier dan via het forum aanvragen? De telefonische klantenservice duurt mij te lang ivm wachttijd.
Reputatie 5
Badge +1
Zou je ons hiervoor via een PB in dit profiel kunnen aangeven welk toestel en welke bundels jij wil? Dan ga ik de afkoopsom voor het toestel voor je opzoeken!

Groetjes, Jolijn
Hallo,

Ik wil graag mijn abonnement vervroegd verlengen.
Hallo,

Mijn abonnement vervalt over 3 maanden, nu wil daarna een sim only. Zou ik dat nu al kunnen regelen of is het zo als ik nu al een sim only afsluit dat hij nu al in gaat?
Reputatie 5
Badge +1
mtielman schreef:

Hallo,

Ik wil graag mijn abonnement vervroegd verlengen.

Hoi mtielman, bedankt voor je bericht. Hier help ik je graag verder mee. Weet je al van welk toestel en bundels jij gebruik wil maken?

witjesk schreef:

Hallo,

Mijn abonnement vervalt over 3 maanden, nu wil daarna een sim only. Zou ik dat nu al kunnen regelen of is het zo als ik nu al een sim only afsluit dat hij nu al in gaat?

Hoi Witjesk, bedankt voor je bericht. Voor een sim only is het niet mogelijk om een vroegtijdige velrenging aan te vragen. Je kunt vanaf drie maanden voor het aflopen van je contract wel een reguliere sim only verlenging aanvragen. Deze zal dan in gaan nadat je huidige contract verloopt.

Groetjes, Jolijn
Hoi,
Ik heb begin vorige week vroegtijdige verlenging aangevraagd.
Heb sinds dien niks gehoord van jullie of het bezorg bedrijf.
Hoe zit dit? Krijg ik hier bericht van?
Wachten duurt altijd lang maar in dit geval nog langer want wil graag van mijn iphone 4 af waarmee ik niks kan!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +7
mrolthaar schreef:

Hoi,
Ik heb begin vorige week vroegtijdige verlenging aangevraagd.
Heb sinds dien niks gehoord van jullie of het bezorg bedrijf.
Hoe zit dit? Krijg ik hier bericht van?
Wachten duurt altijd lang maar in dit geval nog langer want wil graag van mijn iphone 4 af waarmee ik niks kan!

Groetjes

Balen dat je zo lang aan het wachten bent op je nieuwe telefoon! Dit is het gevolg van deze storing.
Daar kan ik vrij weinig mee. Betekend dit dat ik hem pas volgende maand krijg?
Want ondertussen vanuit jullie wel een email gekregen dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt en ik vanaf nu (geloof ik?) 14 dagen mag annuleren.
Reputatie 7
Badge +7
mrolthaar schreef:

Daar kan ik vrij weinig mee. Betekend dit dat ik hem pas volgende maand krijg?
Want ondertussen vanuit jullie wel een email gekregen dat er een bezorgafspraak gemaakt wordt en ik vanaf nu (geloof ik?) 14 dagen mag annuleren.

Ik zie dat jouw vroegtijdige verlenging op 19-07 om 14:45 is verwerkt, je hebt hier toen ook meteen mail over gehad. Ik zie dat jij inmiddels je telefoon al in huis en in gebruik hebt. Ik hoop dat hij bevalt! Veel plezier met je nieuwe toestel!
Dat klopt! Hij is fantastisch, ben erg blij! Had wel een probleempje met het activeren van de simkaart, maar daar heb ik vandaag reactie op gehad en is nu in werking. Vandaar ook mijn advies om de foutmelding 'de code moet bestaan uit 19 cijfers' (terwijl er 19 cijfers staan) ergens uit te leggen aan klanten. Dat zal vast leiden tot minder vragen en begrip!
Bedankt!
Reputatie 6
Badge +8
mrolthaar schreef:

Dat klopt! Hij is fantastisch, ben erg blij! Had wel een probleempje met het activeren van de simkaart, maar daar heb ik vandaag reactie op gehad en is nu in werking. Vandaar ook mijn advies om de foutmelding 'de code moet bestaan uit 19 cijfers' (terwijl er 19 cijfers staan) ergens uit te leggen aan klanten. Dat zal vast leiden tot minder vragen en begrip!
Bedankt!

Heel erg bedankt voor je feedback, mrolthaar. Fijn dat je nu gebruik kunt maken van je abonnement 🙂 Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Alvast een fijn weekend!
Hallo,

Mijn telefoon is kapot en ik heb nog een jaar te gaan met mijn huidige abonnement. Nu heb ik gister dit artikel gelezen en een nieuwe telefoon met abbo uitgezocht en besteld. Ze komen hem morgen al bezorgen, dus dit is heel fijn. Ik zie alleen nergens bij de kosten staan, over het huidige toestel dat ik heb. Want deze moet ik uiteraard nog verder afbetalen.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +7
Irina.iordachescu12 schreef:

Hallo,

Mijn telefoon is kapot en ik heb nog een jaar te gaan met mijn huidige abonnement. Nu heb ik gister dit artikel gelezen en een nieuwe telefoon met abbo uitgezocht en besteld. Ze komen hem morgen al bezorgen, dus dit is heel fijn. Ik zie alleen nergens bij de kosten staan, over het huidige toestel dat ik heb. Want deze moet ik uiteraard nog verder afbetalen.
Kan iemand mij helpen?

Groetjes

Goedemorgen Irina! Wat superbalen dat jouw toestel je in de steek heeft gelaten maar fijn dat de nieuwe al bijna in je bezit is! De afkoopkosten van je huidige toestel worden verrekend met de factuur over de maand september. De collega's op de klantenservice hadden jou dit moeten vertellen tijdens het bestellen. Als je mij het ordernummer (33..) van de bestelling kunt geven kijk ik even met je mee in het systeem om na te gaan wat de kosten precies zijn.
Goedemorgen,

Misschien heb ik het er niet goed bij vermeld, maar ik heb het niet gedaan via de klantenservice. Ik heb gewoon een nieuw toestel besteld... Hoe moet het nu verder? Het ordernummer is 0088639250.

Hopelijk kunt u mij helpen
Reputatie 7
Badge +7
Irina.iordachescu12 schreef:

Goedemorgen,

Misschien heb ik het er niet goed bij vermeld, maar ik heb het niet gedaan via de klantenservice. Ik heb gewoon een nieuw toestel besteld... Hoe moet het nu verder? Het ordernummer is 0088639250.

Hopelijk kunt u mij helpen

Hmm als het niet via de klantenservice is gebeurd is het geen vroegtijdige verlenging, Irina. Dit kan namelijk echt alleen via de klantenservice. Ik heb het ordernummer nodig dat begint met 33, heb je deze voor mij?
Nee ik heb deze niet, dus ik heb ook geen vroegtijdige verlenging?? Wat moet ik nu doen, want de telefoon komt morgen binnen! Kunt u deze annuleren dat ik het nu wel via klantenservice ga doen en dus wel een vroegtijdige verlening aanvraag? Ik hoop echt dat u mij kunt helpen.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies. #benervoorjou

Akkoord Cookie instellingen