Beantwoord

Ik heb een maandelijkse sim-only, maar jullie site toont 24 maanden + toestel!

• 7 juli 2017
  • 1 reactie
  • 298 keer bekeken

Hoi Ben,
Ik heb een maandelijks opzegbaar abbo bij jullie afgesloten in 2015. Dit is ook altijd goed getoond op jullie website tot circa 2 maanden geleden. 2 maanden geleden kwam ik er opeens achter dat er bij huidig contract staat;
"Abonnement met telefoon 24 maanden"
Bij bundel wijzigen staat;
"Bundel wijzigen Abonnement met telefoon 24 maanden".

Heel raar want ik sluit nooit meer 1-2 jaar contracten af, laat staan dat ik een toestel heb gekocht bij jullie bij het bestellen van deze sim-only.. dus ik naar de klantenservice:

Klantenservice geeft inderdaadn "in ons systeem en dat is leidend, staat inderdaad dat u een maandelijks opzegbaar sim-only abonnement heeft". Ik heb toen ook meteen aangeven dat er een fout op de website is, met het vriendelijke verzoek om dit aan te passen.

Nu blijf ik met 2 vragen zitten;
- wat gebeurt er nu als ik mijn bundel wijzig (bv. ik kies de 5GB databundel) terwijl jullie systeem het niet goed doet; heb ik straks opeens een miraculeuze 24 maand durende abbo?
- waarom wordt dit verdikkeme niet aangepast? weet je wel hoeveel klanten een sim-only afsluiten die ze per maand willen opzeggen; al deze klanten durven nu niet te verlengen of de bundel aan te passen omdat er in het scherm staat dat ze opeens een 24 maand abbo hebben?

Graag een oplossing voor deze situatie, anders voel ik mij genoodzaakt mijn sim-only op te zeggen en naar een andere provider te gaan die dit soort zaken wel op orde heeft.
Met vriendelijke groet,
MH
icon

Beste antwoord door Rox 10 juli 2017, 09:57

Goedemorgen Spacecowboy, ik snap dat dat flink schrikken is geweest toen je op IkBen keek. Wat betreft je contracts termijn, daarin kan ik je geruststellen. Wat jij op IkBen ziet staan is het gevolg van een hardnekkige weergavestoring . Jij hebt dus gewoon een maandelijks opzegbaar abonnement. Deze storing heeft, behalve verwarring, geen gevolgen voor jou omdat bij ons in het systeem alles goed staat.

Jij kunt gewoon zonder problemen je data bundel aanpassen naar 5000MB, omdat het systeem leidend is en hier jouw gegevens goed staan zal jij niet oppeens aan een 24 maanden abonnement vast zitten. Ben is nog steeds hard aan het werk om deze issue voor iedereen op te lossen, ik durf je niet te zeggen waarom dit tot op heden nog niet is gelukt.

Sorry voor de verwarring en het ongemak!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Spacecowboy, ik snap dat dat flink schrikken is geweest toen je op IkBen keek. Wat betreft je contracts termijn, daarin kan ik je geruststellen. Wat jij op IkBen ziet staan is het gevolg van een hardnekkige weergavestoring . Jij hebt dus gewoon een maandelijks opzegbaar abonnement. Deze storing heeft, behalve verwarring, geen gevolgen voor jou omdat bij ons in het systeem alles goed staat.

Jij kunt gewoon zonder problemen je data bundel aanpassen naar 5000MB, omdat het systeem leidend is en hier jouw gegevens goed staan zal jij niet oppeens aan een 24 maanden abonnement vast zitten. Ben is nog steeds hard aan het werk om deze issue voor iedereen op te lossen, ik durf je niet te zeggen waarom dit tot op heden nog niet is gelukt.

Sorry voor de verwarring en het ongemak!