Beantwoord

Internet werkt niet vanaf het moment mijn abonnement is verlengd

• 3 september 2018
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

halo,
sinds het verlengen van mijn abonnement zijn allerlei rare dingen gaan gebeuren met mijn telefoon heel veel instellingen zijn verkeerd gegaan waardoor ik nu wel eindelijk kan bellen maar kan niet internetten.
Ik heb de instelling opnieuw ingevoerd omdat opeens zag dat alleen t-mobile instellingen had en helemaal geen ben instellingen.
Maar heb nu nogsteeds geen internet moet er vanuit jullie geressetten worden want ik ben al vanaf vorige week bezig mijn data niet kunnen gebruiken dus dag mbs omdat met de nieuwe maand ben je je mbs kwijt kunnen jullie mij helpen aub want zelf jullie site werk nu niet naar behoren en kan niks doen met de dekkingskaart want heb wel dekking alleen bij het invullen van meld een probleem kun je niks invullen
kan imand mijn helpen ben vanaf vorige week bezig al verschillende keren gebeld en nogsteeds geen internet
gr. evertsz
icon

Beste antwoord door Shanna 4 september 2018, 11:04

Hoi Evertsz, wat vervelend dat er problemen zijn met jouw netwerk na het plaatsen van de verlenging! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het gelukt om de juiste Ben APN gegevens in te stellen in je toestel? Ik heb ook je simkaart gereset, zou je je toestel eens opnieuw willen opstarten en testen of het internet nu wel werkt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Evertsz, wat vervelend dat er problemen zijn met jouw netwerk na het plaatsen van de verlenging! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het gelukt om de juiste Ben APN gegevens in te stellen in je toestel? Ik heb ook je simkaart gereset, zou je je toestel eens opnieuw willen opstarten en testen of het internet nu wel werkt?

Reageer