Beantwoord

Is het mogelijk om een nieuw nummer te krijgen bij een verlenging?

• 27 september 2017
  • 3 reacties
  • 304 keer bekeken

Hallo, ik wil graag een abonnement (met telefoon) verlengen maar wil graag wel een ander nummer. Betaal ik dan opnieuw aansluitkosten? En waar moet ik dit aangeven in het bestelproces?
icon

Beste antwoord door Rox 28 september 2017, 08:27

Hoi rmeerts! Wat superleuk om te lezen dat jij gezellig bij Ben wil blijven! 😃 Het is niet mogelijk om tijdens het verlengen een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Dit omdat jij bij een verlenging je bestaande abonnement en telefoonnummer verlengd. Je zou in dit geval het beste je huidige abonnement kunnen opzeggen en een nieuw abonnement met nieuw telefoonnummer kunnen aanvragen. Hiervoor betaal je dan wel opnieuw aansluitkosten.

Mocht jij een nieuw telefoonnummer willen hebben omdat jij last hebt van telefonische overlast dan kun je hier ook het overlastformulier voor invullen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi rmeerts! Wat superleuk om te lezen dat jij gezellig bij Ben wil blijven! 😃 Het is niet mogelijk om tijdens het verlengen een nieuw telefoonnummer aan te vragen. Dit omdat jij bij een verlenging je bestaande abonnement en telefoonnummer verlengd. Je zou in dit geval het beste je huidige abonnement kunnen opzeggen en een nieuw abonnement met nieuw telefoonnummer kunnen aanvragen. Hiervoor betaal je dan wel opnieuw aansluitkosten.

Mocht jij een nieuw telefoonnummer willen hebben omdat jij last hebt van telefonische overlast dan kun je hier ook het overlastformulier voor invullen.
Bedankt voor de snelle reactie. Het is me duidelijk.
Reputatie 6
Badge +8
Namens mijn collega Rox, heel erg graag gedaan! Bij deze sluiten wij het topic. Heb je toch nog andere vragen, neem dan gerust nog een kijkje op het forum. Alvast een fijn weekend!