Beantwoord

Is mijn abonnement verlengd?

• 31 juli 2018
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat ik mijn abonnement kon verlengen. Dit wou ik vandaag doen. Het gaat om de samsung galaxy S7. waarbij ik had gekozen voor een eenmalige betaling van 48 euro omdat het anders niet kon met het krediet. Eerst kreeg ik een bevestigings mail met onderwerp --> (Bevestiging bestelling (ordernummer: 334445618).
Daarna kreeg ik een mail met onderwerp --> Ben kan je aanvraag helaas niet accepteren (ordernummer: 334445618)
Wat moet ik nu doen? is mijn verlenging nu wel of niet goed gekeurd?
icon

Beste antwoord door Wietske 31 juli 2018, 16:54

Jeetje Nicole, ik begrijp dat dit nogal verwarrend is. Ik vind het trouwens wel ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons verlengt 😃 Ik zie dat de bestelling is afgeketst doordat we je te vroeg de optie hebben gegeven om je abonnement te verlengen. Dit kan namelijk eigenlijk pas drie maanden van tevoren. Ik heb nu een verzoek ingediend richting mijn collega's om de bestelling alsnog voor je door te zetten. Zodra dit gebeurd is ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Jeetje Nicole, ik begrijp dat dit nogal verwarrend is. Ik vind het trouwens wel ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons verlengt 😃 Ik zie dat de bestelling is afgeketst doordat we je te vroeg de optie hebben gegeven om je abonnement te verlengen. Dit kan namelijk eigenlijk pas drie maanden van tevoren. Ik heb nu een verzoek ingediend richting mijn collega's om de bestelling alsnog voor je door te zetten. Zodra dit gebeurd is ontvang je van ons een bevestiging per e-mail.
Aaah top! Bedankt voor de goede service! Ik wacht af.
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Ik wens je alvast ontzettend veel plezier toe met je nieuwe toestel en Ben abonnement 🙂
Nog een vraag; ik krijg nu een bericht van AMP groep om een afspraak met hun te maken vanuit jullie, waarvoor is dit en waarom is dat nodig?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Nicole, via deze mail kun je het toestel bij je thuis laten bezorgen. Deze komt onze koerier dan bij je brengen.

Reageer