Ik heb net via belsimpel mijn abonement verlengt, dit abonement staat nog op naam van mijn moeder. Ik dacht, als ik een nieuw abonement neem kan ik hem eindelijk op mijn naam zetten, maar ik kreeg allemaal mailtjes van belsimpel dat de gegevens niet overeen kwamen dus ik hem maar weer de gegevens van mijn moeder terug gemaild. Ik weet nu eigelijk niet zo goed wat ik moet doen want ik heb geen zin dat dit nieuwe abonement weer op naam van mijn moeder staat, dit is namelijk vet onhandig. Wat moet ik nu doen want ik heb inprinciepe wel al online een nieuw contract ondertekend...
icon
Beste antwoord door Rox 17 januari 2018, 12:00
Hoi xAnikax! Ik kan me goed voorstellen dat jij graag het abonnement op jouw eigen naam wil hebben staan, wel zo handig! Supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven

Tijdens het verlengen kun jij geen gegevens aanpassen, dit omdat jij je bestaand abonnement, met huidige gegevens, verlengd. Je kunt de naam op het contract alleen aanpassen door een verzoek tot contractovername in te dienen. Hoe dat precies werkt
lees je hier.
Bekijk origineel