Beantwoord

Kan ik de naam op het contract wijzigen bij een verlenging?

• 17 januari 2018
  • 3 reacties
  • 314 keer bekeken

Ik heb net via belsimpel mijn abonement verlengt, dit abonement staat nog op naam van mijn moeder. Ik dacht, als ik een nieuw abonement neem kan ik hem eindelijk op mijn naam zetten, maar ik kreeg allemaal mailtjes van belsimpel dat de gegevens niet overeen kwamen dus ik hem maar weer de gegevens van mijn moeder terug gemaild. Ik weet nu eigelijk niet zo goed wat ik moet doen want ik heb geen zin dat dit nieuwe abonement weer op naam van mijn moeder staat, dit is namelijk vet onhandig. Wat moet ik nu doen want ik heb inprinciepe wel al online een nieuw contract ondertekend...
icon

Beste antwoord door Rox 17 januari 2018, 12:00

Hoi xAnikax! Ik kan me goed voorstellen dat jij graag het abonnement op jouw eigen naam wil hebben staan, wel zo handig! Supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven 😃 Tijdens het verlengen kun jij geen gegevens aanpassen, dit omdat jij je bestaand abonnement, met huidige gegevens, verlengd. Je kunt de naam op het contract alleen aanpassen door een verzoek tot contractovername in te dienen. Hoe dat precies werkt lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi xAnikax! Ik kan me goed voorstellen dat jij graag het abonnement op jouw eigen naam wil hebben staan, wel zo handig! Supertof dat je hebt besloten om gezellig bij ons te blijven 😃 Tijdens het verlengen kun jij geen gegevens aanpassen, dit omdat jij je bestaand abonnement, met huidige gegevens, verlengd. Je kunt de naam op het contract alleen aanpassen door een verzoek tot contractovername in te dienen. Hoe dat precies werkt lees je hier.
Bedankt Rox! Ik heb net even gekeken hoe ik dan nu verder moet en dan staat er dit: Je dient alvorens de overname plaats kan vinden, het resterende toestelkrediet in één keer te voldoen. Nadat ik je aanvraag in behandeling heb genomen, krijg je van mij bericht over de hoogte van het resterende toestelkrediet en hoe je deze kunt betalen. Wat houd dit precies in, en gaat dit om mijn oude abonement, wat not tot maart loop of gaat het om mijn nieuwe abonement wat ik dus net heb geregeld.
Reputatie 7
Badge +7
De resterende toestel kosten die moeten worden afbetaald zijn de restwaarde van de telefoon van het abonnement dat loopt op het moment dat de contracts overname plaats vindt. Om het zekere voor het onzekere te nemen kun je er voor kiezen om voor nu de bestelling bij Belsimpel te annuleren, de contractovername aanvragen en dan de verlenging opnieuw door te voeren. Zo weet je zeker dat je niet voor onverwachte kosten komt te staan.

Reageer