Beantwoord

Kan ik een abonnement aanvragen met een uitgestelde ingangsdatum?

• 16 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Kan ik een abonnement aanvragen en gebruik maken van een huidige aanbieding, maar dit abonnement dan met een uitgestelde ingangsdatum, bijvoorbeeld over 2 maanden, in laten gaan?
icon

Beste antwoord door Jolijn 17 augustus 2016, 07:50

Hoi Patricia,

Goed dat je hierover even informeert bij ons! Je abonnement gaat zo snel mogelijk in nadat jij je simkaart hebt ontvangen. Dit kan je niet uitstellen. Mocht het zo zijn dat je met nummerbehoud over komt, kan het zijn dat dit langer duurt. Als je van deze aanbieding gebruik wil maken met een verlenging van je huidige abonnement, is het mogelijk om vanaf drie maanden voor het aflopen van je huidige 24 maanden contract een nieuw abonnement aan te vragen.

Groetjes, Jolijn
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Bedankt voor de toelichting, Patricia. Ik begrijp dat het handig is als zij dan gebruik kan maken van deze aanbieding. Echter zal de overgang van een prepaid naar een abonnement met nummerbehoud 2 werkdagen in beslag nemen, dit kan niet langer vertraagd worden. Mocht het zo zijn dat de aanbieding verlopen is als jij wil bestellen, zijn er wel altijd nog nieuwe aanbiedingen ;-)

Groetjes, Jolijn
In ons geval betreft het een prepaid die we om willen zetten naar een sim onlyabonnement. De prepaid is bij een andere provider en we willen bij Ben een abonnement, met nummerbehoud afsluiten.
Deze zouden we in willen laten gaan op 1 november 2016 om 2 redenen. Mijn dochter is dan inmiddels 18 en dan kan deze op haar naam worden gezet en hoeft er niet later weer een contractovername geregeld te worden en daarnaast heeft ze nog best veel beltegoed die ze anders kwijt is. Wat adviseren jullie want ze zou graag van de aanbieding gebruik maken van 300 belminuten en 1 gb internet voor € 9,00 (maandelijks opzegbaar). Deze aanbieding geldt tot 31 augustus.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Patricia,

Goed dat je hierover even informeert bij ons! Je abonnement gaat zo snel mogelijk in nadat jij je simkaart hebt ontvangen. Dit kan je niet uitstellen. Mocht het zo zijn dat je met nummerbehoud over komt, kan het zijn dat dit langer duurt. Als je van deze aanbieding gebruik wil maken met een verlenging van je huidige abonnement, is het mogelijk om vanaf drie maanden voor het aflopen van je huidige 24 maanden contract een nieuw abonnement aan te vragen.

Groetjes, Jolijn

Reageer