Beantwoord

Klacht - verlening door fout Ben teruggedraaid

• 2 juli 2019
  • 1 reactie
  • 278 keer bekeken

Sinds 2014 heb ik een abonnement bij Ben.nl

Nu heb ik op 30 juni mijn huidige contract verlengd en betaalde na verlenging 8,- tot wederopzegging voor het volgende:

* opzegbaar per maand
* 100 min/sms
* 3000 + 500 mb

Nu heeft Ben zelf een fout gemaakt en deze verlenging geannuleerd.
De maximaal te halen oplossing (door een ontzettend aardige toegewijde klantenservicemedewerker geregeld bij de hoogste baas die ze kon vinden) is:

* opzegbaar per maand
* 100 min/sms
* 2000 mb
* voor 2 jaar gratis 1500 mb extra

Dit heb ik niet geaccepteerd, want ik heb verlengd tot wederopzegging. Dus zolang als ik dat wil en niet voor 2 jaar.
Ik wil dat de annulering wordt teruggedraaid en ik het abonnement krijg dat ik heb gekozen.

Ik ga ervan uit dat Ben zijn fout ongedaan gaat maken.

Groet,
Henny
icon

Beste antwoord door Merve 4 juli 2019, 14:19

Hoi Henny! Ontzettend jammer dat er een fout is gemaakt door mijn collega, nogmaals onze excuses hiervoor. De annulering kunnen wij helaas niet meer terugdraaien omdat dit technisch gezien niet mogelijk is. Een aanbieding die niet meer beschikbaar is kunnen wij ook niet meer toevoegen aan jouw abonnement. Mijn collega heeft jou inderdaad een compensatie aangeboden voor een abonnement van 24 maanden. Dit was niet mogelijk voor een maandelijks opzegbare abonnement omdat de compensatie niet elke maand doorgevoerd kan worden. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht alsnog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Henny! Ontzettend jammer dat er een fout is gemaakt door mijn collega, nogmaals onze excuses hiervoor. De annulering kunnen wij helaas niet meer terugdraaien omdat dit technisch gezien niet mogelijk is. Een aanbieding die niet meer beschikbaar is kunnen wij ook niet meer toevoegen aan jouw abonnement. Mijn collega heeft jou inderdaad een compensatie aangeboden voor een abonnement van 24 maanden. Dit was niet mogelijk voor een maandelijks opzegbare abonnement omdat de compensatie niet elke maand doorgevoerd kan worden. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht alsnog vragen of opmerkingen hebben sta ik altijd voor je klaar. Ik wens je een mooie dag!

Reageer