Beantwoord

Mijn telefoon is stuk

  • 2 september 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Ik heb een Sim only abonnement die tot januari 2019 nog actief is.

ik heb nu een probleem mijn telefoon is stuk die ik al 5 jaar heb daarom heb ik een nieuwe telefoon nodig maar een abonnement wijzigen kon niet volgens jullie medewerker.
nu is mijn vraag wat gaat het kosten om me abonnement vervroegd op te zeggen?

Mvg,

Sari
icon

Beste antwoord door Shanna 3 september 2018, 12:48

Hoi s.sari3! Wat balen zeg dat je toestel stuk is gegaan. Hij heeft het gelukkig wel lang volgehouden! Je kan een vroegtijdige verlenging doen met een toestel op de Ben website. Je gaat dan opnieuw een 24 maanden contract aan. Je hebt geen afkoopkosten van je huidige contract. De vroegtijdige verlenging kan alleen geplaatst worden via de klantenservice (ook via het forum), niet via de website 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi s.sari3! Wat balen zeg dat je toestel stuk is gegaan. Hij heeft het gelukkig wel lang volgehouden! Je kan een vroegtijdige verlenging doen met een toestel op de Ben website. Je gaat dan opnieuw een 24 maanden contract aan. Je hebt geen afkoopkosten van je huidige contract. De vroegtijdige verlenging kan alleen geplaatst worden via de klantenservice (ook via het forum), niet via de website 🙂

Reageer